Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
Nu har jag fått maken barnet o kameran att sammarbeta ....

Det är en liten knytistruktion

Bild

Bild

Bild

Bild

Det är bara att fråga om nått är oklart :)

Den hela med fler bilder hittar du http://www.familjeliv.se/krypin/trollma ... k+med+knut
Användarens profilbild
Av zmurfan
Ojojojoj så fiiiiiiiiiin Lena-sjalen är!!!!

*vill ha*

Knytningen.... är den bekväm? Såg enkel ut iaf. :)
Användarens profilbild
Av amöba
Vilken snits du ser ut att ha! :D
När jag knyter så blir jag helt genomsvettig när jag ska sno ändarna för att göra knuten. Men en så tjock tröja som du har hade jag fått komplett värmeslag... Men min sjal kanske är i längsta laget? Hur lång sjal knyter du med? Oavsett är det en väldigt bekväm knytning när man väl fått till den och slutat svettas ;)
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Va fin du har gjort gipsavgjutningen på väggen.
Min är utslängd i förrådet :oops:
Den är dessutom gjord när jag väntade tvåan...dags att ta sig i kragen?
Användarens profilbild
Av Linnea
Bravo Trollmamma :D
alla kombinationer är möjliga, den här är ju super om man inte är så haj på ryggsäck :tumup:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Linnea skrev :
Bravo Trollmamma Very Happy
alla kombinationer är möjliga, den här är ju super om man inte är så haj på ryggsäck Tummen up!
:rodna: ja jag har tur ibland o då gäller det att ta chansen :P

zmurfan skrev:Ojojojoj så fiiiiiiiiiin Lena-sjalen är!!!!

*vill ha*

Knytningen.... är den bekväm? Såg enkel ut iaf. :)

Lena'n är underbar !!! Den är super skön !! klart prisvärd :wink:

amöba
Vilken snits du ser ut att ha! Very Happy
När jag knyter så blir jag helt genomsvettig när jag ska sno ändarna för att göra knuten. Men en så tjock tröja som du har hade jag fått komplett värmeslag... Men min sjal kanske är i längsta laget? Hur lång sjal knyter du med? Oavsett är det en väldigt bekväm knytning när man väl fått till den och slutat svettas Wink
Det är en vane sak. jag har ju 2 trolls träning + att hundarna rastas oftast bara i sjal :wink:
Det första jag lärde mig var att ha det svalt när man knyter oftast en dörr är öppen så vi är lite små kalla det andra är att göra det snabbt o när alla är med på noterna !! När Axel slingrar sig kan jag bli helt svett men han var väldigt mysig igår o vill verkligen mysa o sitta i sjalen ...massa gånger :roll: :lol:

Åsa hemmamamma till 3 skrev
Va fin du har gjort gipsavgjutningen på väggen.
Min är utslängd i förrådet Embarassed
Den är dessutom gjord när jag väntade tvåan...dags att ta sig i kragen?
Ja jag har min framme det var meningen att den skulle var i sovrummen men jag hänge den där den hänger nu för att måla den o där blev den kvar :lol: ibland lönar det sig att vara lite lat *ler
:rodna: det är ju så att den bara blivit kvar !!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jättesnyggt gjort!
Och vad bra, jag gör nämligen den där omsluten ryygknytgrejen och då måste man ju slänga med sjalen. Det där verkar ju mycket smidigare! men inte till en liten en, men till Amelia och Lovisa.
Tackar tackar! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Alltså nu måste jag få fundera med er. Jag har alltid trott att man måste ha tyget fram till knävecken på knoddarna, men jag har aldrig riktigt fått till det annat än under rumpan, men enligt bilderna här så verkar ju det ok?

Räcker det med att ändarna kommer under knävecken och håller upp dom eller? Jag har alltid gett upp just för att jag får banne mig inte tyget så långt, det fastnar liksom under rumpan...

Hur gör ni för att tyget inte ska hasa upp till bara rumpan ni som fixar det? Kan tillägga att jag har en fyra-och-en-halv-månaders.
Användarens profilbild
Av funshine
funkar hyfsat men hur får man honom att sitta rakt? slungar upp honom över höger axel och då sitter han i perfekt grodposition fast lutandes åt höger. Verkar iofs som om han trivs riktigt bra men det blir ju liksom tyngre på höger sida. Gör jag fel när jag svingar över honom, ska jag justera honom på ryggen(i så fall hur) eller måste man köra över höften, under armen varianten (solklart eller hur) för att få upp honom på ryggen?
Användarens profilbild
Av zandrama
Tjusigt Trollmamma! Men jag saknar en bild mellan där du knyter på bröstet och när man ser hur båda benen är "överkryssade". Kanske en bild där bara ena benet är "sjalat"?
Isanna skrev: Kan tillägga att jag har en fyra-och-en-halv-månaders.
Jag skulle nog inte knyta ryggsäck med en 4,5-månades utan snarare öva upp omslutet på ryggen eftersom det ger mer stadga. Jag tycker fortfarande inte att ryggsäck är tillräckligt stadigt för min 6-månaders.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?