Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica_E
Åh...den var ju underbar den bruna!!!
Men när jag visade sambon så utbrast han: Men det är ju en kärringväska!
Visst förknippar man lite en Dramat med tanter, men den där är ju inge tantig?
E det tantigt med dramat??
Användarens profilbild
Av diddeldi
Veronica_E skrev: E det tantigt med dramat??
japp :lol:

man får stå ut med det :wink:
Användarens profilbild
Av trollmamma
diddeldi skrev:

Allt är väl rellativt !! Jag menar jag har 1000 gånger sett tanter med tunga kassar o när man frågar varför dom inte har en "Dramaten" svara dom oftast att nä sånn't har bara riktigt gamla ..." Jag tror mer att det är mer den som vill vara praktisk :lol:

Samma som sjalar ... man måste inte vara vegan med deadlocks o väva sina egna sjalar typ :P :P
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
fantasiflicka skrev:
Vinterdrake skrev:
fantasiflicka skrev:
Vinterdrake skrev:
fantasiflicka skrev:Alltså, sanslöst! Den bruna är ju bara JAAAAG! :twisted: :twisted:
och jag som köpte en sån från wedins...crap!
får man ha två dramatar??? :oops: :twisted:
Klart man får!! Man kanske tom MÅSTE! :lol:

Jag har ju också en sån från Wedins..
Precis!
Visst är den från wedins en hel del större än den här? Visst är det så, visst visst??? :eld: :twisted: Man kan ju behöva en liten och smidigare för mindre utflykter...eller hur?
Oh ja!! Det är ju bara ett måste!! :lol:

Tror jag ska beställa en brun sen idag... Snaaaaart iaf!!
Ska du ? Ska du?
Jag var sååå nära igår men som synd(tur) var så vaknade Julian och det blev en del ståhej med honom... Jag hade lagt väskan i varukorgen men när jag kom tillbaka var varukorgen raderad (råkade beställa lite annat också :oops: ) och jag hade inte tid att börja om... :?
Japp jag SKA! Och jag ska göra det idag innan jag hinner räkna på nästa månads budget... :roll: :lol:
Så ikväll när ungarna har lagt sig så ska jag sätta mig och kika lite... Kanske måste passa på att bestålla nåt annat också när jag ändå håller på... :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Vinterdrake skrev:
fantasiflicka skrev:
Vinterdrake skrev:
fantasiflicka skrev:Precis!
Visst är den från wedins en hel del större än den här? Visst är det så, visst visst??? :eld: :twisted: Man kan ju behöva en liten och smidigare för mindre utflykter...eller hur?
Oh ja!! Det är ju bara ett måste!! :lol:

Tror jag ska beställa en brun sen idag... Snaaaaart iaf!!
Ska du ? Ska du?
Jag var sååå nära igår men som synd(tur) var så vaknade Julian och det blev en del ståhej med honom... Jag hade lagt väskan i varukorgen men när jag kom tillbaka var varukorgen raderad (råkade beställa lite annat också :oops: ) och jag hade inte tid att börja om... :?
Japp jag SKA! Och jag ska göra det idag innan jag hinner räkna på nästa månads budget... :roll: :lol:
Så ikväll när ungarna har lagt sig så ska jag sätta mig och kika lite... Kanske måste passa på att bestålla nåt annat också när jag ändå håller på... :wink:
Jag har! Jag har! beställt en alltså! :twisted: :D :D :D det bidde kanske något annat lite matchande också... :oops:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
fantasiflicka skrev: Jag har! Jag har! beställt en alltså! :twisted: :D :D :D det bidde kanske något annat lite matchande också... :oops:
Nu har jag också beställt! :D
Bidde lite annat också.. :roll:

*längtar till den kommer* :app:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Vinterdrake skrev:
fantasiflicka skrev: Jag har! Jag har! beställt en alltså! :twisted: :D :D :D det bidde kanske något annat lite matchande också... :oops:

Undrar hur långt tid det tar??? Borde den inte vara här vid det här laget? :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
fantasiflicka skrev:
Vinterdrake skrev:

Undrar hur långt tid det tar??? Borde den inte vara här vid det här laget? :wink: :wink:
:iagree: Dom är så seeega.... :(

:lol:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Vinterdrake skrev:
:iagree: Dom är så seeega.... :(

:lol:
nej, verkligen inte! :D
beställde min i söndags, igår tisdag kommer det ett sms (!) från posten? att mitt paket från inreda.com finns på videospåret i järna och att jag bara ska uppge en fyrsiffrig kod+ leg för att hämta ut det.
Alltså, ibalnd bli man glatt överraskad! Så, igårkväll stod den här, min mocca-flora med matchande strandväska! Såååå fin! :D

Jag vet inte om "alla" som planerar att köpa en är medvetna om att det INTE finns någon hård stomme i utan det är bara en väska med hjul under. Vilket inte gör mig något alls, jag visste att den såg ut så men min kompis hade inte förstått det så jag ville bara förvarna. :D
Användarens profilbild
Av sus
trollmamma skrev:
diddeldi skrev:

Allt är väl rellativt !! Jag menar jag har 1000 gånger sett tanter med tunga kassar o när man frågar varför dom inte har en "Dramaten" svara dom oftast att nä sånn't har bara riktigt gamla ..." Jag tror mer att det är mer den som vill vara praktisk :lol:
Jag tror det har med åldersnoja att göra.
Jag frågade min mamma, som är 64 år och har lite problem med hjärtat om hon inte skulle önska sig en dramaten i födelsedagspresent, nu när dom flyttat lite längre ifrån affären. Då uppstod följande dialog:
- SÅ gammal är jag inte.
- Ja men du hade ju en sån när vi var små (och hon var ca 35-40 år)
- Ja, men det är skillnad om man är så ung och har en dramaten så ser man inte ut som en gumma, men nu kommer jag ju se jättegammal ut om jag har en...

Så vi får väl se tjejer om ni fortfarande vill använda era dramaten när ni blir gammla på riktigt :wink:
Användarens profilbild
Av Veronica_E
sus skrev:
trollmamma skrev:
diddeldi skrev:

Jag tror det har med åldersnoja att göra.
Jag frågade min mamma, som är 64 år och har lite problem med hjärtat om hon inte skulle önska sig en dramaten i födelsedagspresent, nu när dom flyttat lite längre ifrån affären. Då uppstod följande dialog:
- SÅ gammal är jag inte.
- Ja men du hade ju en sån när vi var små (och hon var ca 35-40 år)
- Ja, men det är skillnad om man är så ung och har en dramaten så ser man inte ut som en gumma, men nu kommer jag ju se jättegammal ut om jag har en...

Så vi får väl se tjejer om ni fortfarande vill använda era dramaten när ni blir gammla på riktigt :wink:
Ah så då e det ok att använda en när man e 25 :lol:
Får se hur det blir... Skulle ju vara praktiskt på semestern... Men som sagt, sambon har sågat den redan :?
Användarens profilbild
Av April
Wow! vad fin!!! :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?