Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Kotten skrev:
zandrama skrev:Det här är ett omgjort burda-mönster som jag hade hemma, men jag vet att det ska finnas nånstans på nätet också... Men var?! :hmm:
Vem/vad är burda? Finns det mönstret på ngn textilbutik tror du?
Jag köpte det på en textilaffär, så det är väl bara att ge sig iväg och leta. :lol:
tusenkrona skrev:jättesöt bebis gullig mössa och SÅ FINT TYG, vart har du hittat det..?
Jag köpte det på Eurokangas i Kungens Kurva (Stockholm), men jag tror de har lagt ner. :cry: :hopmad:
Användarens profilbild
Av Key
Kotten skrev:
Nova skrev:http://www.burdamode.com/
Oh no! Tyska! Det språket i kombination med ett sy-försök kan bara leda till ångest och misär. Jag avvaktar tills ett lätt lätt svenskt mönster dyker upp. Das ist det bästen att gemachen för mich!
:lol: Aj min mage :) Jag kan kanske försöka helfen machen? Ich är sehr geschwint på tüska. Annars finns det nog mönster på Stof och Stil (och tyger en masse) som är på något begriplig nordiska, typ dansk/svensk/norska...
Användarens profilbild
Av Kotten
Key skrev:
Kotten skrev:
Nova skrev:http://www.burdamode.com/
Oh no! Tyska! Det språket i kombination med ett sy-försök kan bara leda till ångest och misär. Jag avvaktar tills ett lätt lätt svenskt mönster dyker upp. Das ist det bästen att gemachen för mich!
:lol: Aj min mage :) Jag kan kanske försöka helfen machen? Ich är sehr geschwint på tüska. Annars finns det nog mönster på Stof och Stil (och tyger en masse) som är på något begriplig nordiska, typ dansk/svensk/norska...
Toppen! Jag ska kolla upp det. Maj kommer att bli min kreativa månad. Vilken oerhört snygg ny avatar du har förresten!
Av tumbler
Jag ser inga bilder...
:(
Användarens profilbild
Av mammahappy
men ååå vilken söt mössa!!!
Av tumbler
:hmm:
Nu är bilden där..... koooonstigt
Användarens profilbild
Av Fina
Annars kan man väl bara ta ett fyrkantigt tygstycke och vika ihop och sy så att man har ett hål öppet för huvet, och det andra hålet syr man ihop så att det ser ut som en "stjärna" på toppen. Vet inte om det var en så bra förklaring men ändå!
Användarens profilbild
Av Yonez
super söt!!!!!!!!
Användarens profilbild
Av Gaya
Jätte fint tyg!!!

Säkert kan han ha den under sommeren. SÅ fort växer ju inte huvudena. Säkerligen hittar du på någon annan skojjig huvudbonad att växla med också. :roll:
Användarens profilbild
Av Yonez
min knodd har inte tittat ut än (inte förrän i september), men sugen på att sy lite redan nu. Så en mössa verkar som ett bra startprojekt.

Skulle någon bara vilja vara snäll och meddela ungefärlig omkrets på huvudet (eller mössan) så att jag har något mått att gå efter?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?