Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fritiof
Hej. Jag har en Looma Sino som jag borde använda mer. Jag har precis provat att ha Anja, 8 veckor, med benen utstickandes på sidorna. Detta innebär ju att hon sitter i princip i spagat mot min mage. För mig känns denna position dock bättre och stadigare än helt instoppade grodpositionen. Men är det ok för henne? När är det rekommenderat att övergå till denna position? Jag fick ingen kritik från lillan, så jag hoppas att det funkar fint, men känner mig lite osäker.
Användarens profilbild
Av jazoo
Jag bar Alice med benen utanför från det att hon var ca 6 veckor, utan några som helst problem - men det går tydligen även tidigare...

(Jag frågade om precis samma sak en gång i tiden)
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=
Användarens profilbild
Av melon
Jag har aldrig haft benen innanför på Siri, och vi bar från dag 1. Hon tyckte inte om att ha dem så... :D
Användarens profilbild
Av Clarissa
Jag tycker att det blev ganska ostadigt att ha hela henne i krysset så jag gick över till att ha benen utanför ganska snabbt. Hon var säkert en 4 veckor.
Av Marika
Det är inga som helst problem med att ha benen utanför. Det är bara en rekomendation. Så länge tyget går från knäveck till knäveck så går det bra från dag 1 att ha benen utanför.
Jag tycker att det är praktiskt att ha benen innanför då det är lite kallt så slipper man ha koll på om fötterna är varma.
På sommaren kan det tvärtom vara bra ha dem utanför så det svalkar lite. Man får testa sig fram.

Sen kan det var olika vad barnen gillar. Min stor tjej bar jag med benen inne i en kort sjal tills hon var ca 3 månader. Med lilla tjejen så var jag tvungen att stoppa ut benen tidigare då hon var mer benägen att sprätta med dem.
Användarens profilbild
Av Alven
Marika skrev:Jag tycker att det är praktiskt att ha benen innanför då det är lite kallt så slipper man ha koll på om fötterna är varma.
På sommaren kan det tvärtom vara bra ha dem utanför så det svalkar lite. Man får testa sig fram.
Så tycker jag också... Jag hade Idas ben innanför mest för att slippa ta på henne tjocka strumpor/skor... Men nu har jag dem alltid utanför, för hon sparkar så annars.
Av Fritiof
Jag vill bara tacka för alla tips. Nu känner jag mig tryggare med benpositionen! Fantastiskt att så snabbt få svar på mina sjalfrågor.
/Forumfrälst redan
Användarens profilbild
Av Anna
Linus gick inte att ha fötternainnnaför mer än någon månad, sedan förvandlades jag till "den mänskliga hoppgungan" om fötterna var instängde. Tyckte dock inte att man behövde få spagatvarning även om man har benen utanför ser man till att sjalen inte går bredare än knäveck till knäveck så hänger liksom underbenen rakt ner mer eller mindre.
Användarens profilbild
Av Vida
Eller ja, Lillan hängde med benen utanför redan vid fyra veckor tror jag... Hon gillade aldrig vagga och hon klämde magen lite när hon log för grodigt med benen innanför...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?