Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Buscilla
Kotten skrev:Soffi - du äger.
:iagree:

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Heja Soffi!!! :rock:

Här lutar det åt "Jag är gravid... vad är din ursäkt?" och om någon på jobbet tar åt sig så, vassego!! :wink:
Användarens profilbild
Av Soffi
fantasiflicka skrev:AAh! Nu vill jag bli gravid igen bara för att få vara so bitchig som soffi! :lol: :lol:
Heja, heja! :urule:
:shock: Bitchig??? :wink:
fixade till en liten jävul i morse....
Bild
Användarens profilbild
Av aneeha
Vilka humorhjärnor det finns på detta forum!! tack skogskajsa, soffi o beccas för kvällens garv.

På soffis tema:
private property

det kan aldrig bli för många bullar...
Användarens profilbild
Av aneeha
eller...

Bild
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Soffi skrev:
fantasiflicka skrev:AAh! Nu vill jag bli gravid igen bara för att få vara so bitchig som soffi! :lol: :lol:
Heja, heja! :urule:
:shock: Bitchig??? :wink:
fixade till en liten jävul i morse....
Bild
Nänä :nono:
Den syns ALLDELES för dåligt för att komma från dig! :hide:
:rofl:
Av TygTiger
Såg en på en dansk sida

Been there
Done that

den ska jag köpa nästa gång!
:-)

Annars gillade jag "jodå, den kan bli större" och "rör inte min kompis"
Användarens profilbild
Av Kaja
Såg en på en tysk sida. "9 månaders helpension" eller "9 months all inclusive" och för mig som är datanörd: "baby inside" i format av en "Intel inside"-logga.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Suskiv
Kaja skrev:"baby inside" i format av en "Intel inside"-logga.
Den gillade jag. :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nu har jag till sist fått tummen ur och halat fram textilfärgen. Fick tyvärr inse att hur bra den färg jag har än är att trycka med så blir den rätt kluddig att måla med - men för tusan, det fukade iaf! :mrgreen:

Bild

Är eg. inte alls nöjd m resultatet på den gula, förrutom då VAD det står på den (tack för tipset Skogskajsa!) men det är som sagt var bara en jobbtröja så finishen känns inte så viktig - och den har redan fått uppskattande och smått roade komentarer på jobbet! :urule:

Den vita är även den en rekklamtröja, tyvärr av rätt kassa och genomskinlig kvalitet så planen för den är att den ska slaktas lite för att få lite schystare halsringning (och få bort alla fula loggor :wink: ) och funka som utanpå tröja/linne - och den ska faktiskt få bli min "privata" för jag känner mig skapligt nöjd med den för där funkade faktiskt den där lite halvkluddigt målade stilen hyfsat! :lol:
Användarens profilbild
Av Key
Kaja skrev: "baby inside" i format av en "Intel inside"-logga.
Vill ha! :D Fast ojdå, jag är ju inte gravid... :P
Användarens profilbild
Av trollmamma
Snacka om braiga tröjor !!! Sånna skulle jag jämt gå i mer än en gång klände folk på min mage o väckte en sur Axel han vart lika trist i magen som nu i verkligheten ...:P hoppas dem finns att köpa när vi planerar nästa *ler
Key skrev:
Det går säkert att ordna :rofl: :rofl:
Användarens profilbild
Av Flurstina
"Rör inte min mage" blev ju hur bra som helst. :tumsup:

(Mar-)Drömmer mig tillbaka till 80-talet.
Användarens profilbild
Av Key
trollmamma skrev:Snacka om braiga tröjor !!! Sånna skulle jag jämt gå i mer än en gång klände folk på min mage o väckte en sur Axel han vart lika trist i magen som nu i verkligheten ...:P hoppas dem finns att köpa när vi planerar nästa *ler
Hur roliga tröjor som helst! :) Mycket att välja på om det skulle bli aktuellt!
trollmamma skrev:
Key skrev:
Det går säkert att ordna :rofl: :rofl:
*Sssss* Jag VILL ju inte heller nu ju. Bara tänka sig tre troll tätt. :help: Not for me!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?