Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Stackars Lena, hon har väl flyttat runt rätt mycket på sistone. Men den sjalen är helt fantastiskt följsam och smidig, mycket tunnare än min Hoppediz Luzern (eller blir Hoppedizen tunnare och smidigare ifall man tvättar den mer?).

Så jag förstår ännu mindre av den här diskussionen om att Hoppedizarna skulle vara tunnare och lättare att knyta än Didymosarna? Men jag har väl haft turen och fått en av de tunnare Didysarna.
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev:Stackars Lena, hon har väl flyttat runt rätt mycket på sistone.
Säger väl hej till Lena då! Visst är hon gossig? Hoppas att ni kommer att trivas ihop. Jag och "Lena" trivdes finfint men jag var ju tvungen att sälja någon för att finansiera nya sjalinköp :cry: Man kan ju inte (?) ha ett helt gäng av samma sjallängder....
Användarens profilbild
Av AnKa
Anso skrev:
Säger väl hej till Lena då! Visst är hon gossig? Hoppas att ni kommer att trivas ihop. Jag och "Lena" trivdes finfint men jag var ju tvungen att sälja någon för att finansiera nya sjalinköp :cry: Man kan ju inte (?) ha ett helt gäng av samma sjallängder....
Kan man inte :?: :?: :?:
Användarens profilbild
Av Helena
Anso, hur är Easyn i jämförelse med Didymos Lena?
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev:Anso, hur är Easyn i jämförelse med Didymos Lena?
Hej på dig!
Easyn är ju förstås tunnare än Didyn men jag tror nog att de är lika mjuka i tyget. Lena är ju lite inkörd och inte så "sträv" som jag tror att Didy kan upplevas i början.
Användarens profilbild
Av Helena
Anso skrev: Hej på dig!
Easyn är ju förstås tunnare än Didyn men jag tror nog att de är lika mjuka i tyget. Lena är ju lite inkörd och inte så "sträv" som jag tror att Didy kan upplevas i början.
Jag förstår inte riktigt hur en sjal kan vara ännu tunnare än Didy Lena och ändå vara avlastande. Undras hur de bär sig åt när de väver Easyn för att få den så tunn och ändå så slitstark? :shock:

Nu har jag funderat på ännu en sak, Didyn är ju rätt tätvävd men ändå smidig. När jag håller en hopknölad Didy i ena handen är det mindre tyg än en Hoppediz, men jag tror nog att Didyn väger lite mer.
Användarens profilbild
Av Bina
Vinkar åt Lena och hoppas att resan gick bra :wink: på nåt sätt känner jag mig skyldig till denna förflyttning...

Jag är oxå jättenöjd med bytet... fast jag saknar juh Didyn eftersom den var så härligt mjuk och FIIIN!

Men men som någon sade, ibland funkar det inte att samla på sig... och då får man välja :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?