Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jullan
Satt igårkväll och idag på morgonen och sydde o sydde. Resultatet blev ganska bra tyckte jag tills jag provade att bära judith i den. Funkar ju inte alls!!!

Hon sitter bra men gud vad obekvämt!! Alltså, det som händer är att den delen underst, med ringarna åker upp när jag drar igenom tyget och hamnar ungefär under tuttarna. Inte alls på höfterna där den ska vara. Och ju mer jag drar åt destå mer bara drar allt ihop sig till tunna snören som skär in överallt.

Jag har aldrig provat en Onbuhimo eller en MeiTai i verkligheten, jag antar att felet jag gjort är att den understa nedre delen helt enkelt är för lös?? Ostadig alltså. Hur är den egentligen på en MT?? ÄR den styv eller??

Hjälp!
Användarens profilbild
Av tinaw
Va snygg den blev. Men du, jag tror att onbun gör så. Någon som har provat nån som inte gjort så? Daniellas mamma kanske? *ropar*
Användarens profilbild
Av jullan
Ja, jag tror det med nu när jag provat den ett tag. Men det går bättre nu när jag stadgat upp den lite och övat upp mig. Fast jag funderar lite på att göra om den till en MeiTai istället. Var mest nyfiken på hur en onbuhimo skulle funka.

Får väl prova den ett tag till och se vad jag tycker!
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
om ringarna hamnar upp vid dina bröst tror jag att det är pga att sittdelen är för lång kanske, som hände när jag hade en XT onbuhimo. jag upplever att ju smalare sittdelen är och kortare, desto skönare den är för mig eftersom:

smala sittdel = ringarna som inte hamnar framme vid bröstet eller skär i bröstkorgen

kortare sittdel = lite tyg som blir över och barnet sitter på lagom tygbredd

hoppas att denna hjälper :)
Användarens profilbild
Av jullan
Ja, faktiskt. Jag kortade av sittdelen lite, och nu funkar den mycket bättre!

Men jag funderar fortfarande lite på att göra en MeiTai av den i alla fall. Fast jag ska ju få lust att sy igen då och det kan ta ett tag.... :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
smala sittdel = ringarna som inte hamnar framme vid bröstet eller skär i bröstkorgen

kortare sittdel = lite tyg som blir över och barnet sitter på lagom tygbredd

hoppas att denna hjälper Smile
Jag visste att du skulle veta :lol: Tackar! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?