Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det bidde en Mei Tai-hybrid eller vad man nu ska kalla den :roll: Tänkte först sy en Franken kozy, men ville ha en lite mer "ombonad" variant..så jag följde en meitai-beskrivning och vadderade delar av bältet, axelbanden och "kurvan" högst upp på kroppen, men gjorde ingen ram utan två hela tygstycken. Känner mig riktigt nöjd faktiskt! :D Blev väldigt skön att bära med även om det inte skulle ha skadat om den varit lite högre i ryggen. Det bästa av allt är att den inte kostade en krona! Jag slaktade en Ikea-gardin och Voila! Helt plötsligt har jag ytterliggare ett bärdon :D Men vad ska jag kalla den? För den är ju varken en Franken kozy eller en vanlig Mei Tai :? Namnförslag mottages tacksamt :lol:

Bild

Bild

Ja här kommer äntligen bilder på "underverket" :wink:
Senast redigerad av mejamy den lör maj 20, 2006 18:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Grattis! Jag tror att det blev en mejamy helt enkelt :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Låter precis som min hemsydda, fast jag gjorde den mycket högre i ryggen än min köpta BH :lol:

Fast nästa ggn ska jag testa med enkla men bredare axelband som man kan sprida ut som en sjal (som Kajsabajsa sytt på sin MT).
Användarens profilbild
Av johanna
Låter klart intressant :D Jag vill se!
Användarens profilbild
Av mejamy
Hmmm..jag skulle gärna visa en bild om jag bara kunde komma på hur man gör.. :oops: Har gjort lite tappra försök utan att lyckas ännu...måste vara helt korkad alltså.. :wink:
Användarens profilbild
Av EmmaY
mejamy skrev:Hmmm..jag skulle gärna visa en bild om jag bara kunde komma på hur man gör.. :oops: Har gjort lite tappra försök utan att lyckas ännu...måste vara helt korkad alltså.. :wink:
Meeeen lägg upp bild på ätet nån stans o skicka länken så fixar vi andra;)

Vill seeee juuuueee;)
Av belinda
JAA bild!! ang namn tycker jag du sa det själv Meja-Tai blir väl super :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Franken-tai kanske?
Av ansve9
Frankenstai! Allvarligt, förklara skillnaden mellan mei tai och frankenkozy :?:
Användarens profilbild
Av tinaw
FrankenCozyn är en MT med väldigt breda axel och midjeband som är fastsydda i veck på bakstycket.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?