Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Ibland ser jag snygga sjalar på eBay som är 3,50 eller 4,10. Alla sjalar jag har är 4,60-4,70 och det verkar vara den vanligaste storleken. Vad knyter jag med en kortare sjal. Hittills så har knytit x-omslut eftersom lillskruttan bara är 2 månader, men jag misstänker att jag snart kommer att kunna knyta upp henne i andra knytningar och då kanske det kan bli aktuellt med en kortare sjal. Eller??

Alltså. Behöver jag en kortare sjal och varför då??

//Kaja
Användarens profilbild
Av mammahappy
Höft-X är oxå en bra knytning som inte kräver så mycket tyg. Med en kortare sjal kan man även göra en ryggsäck med knuten bak under barnet rumpa. Känguru knytning kräver inte heller så mycket tyg.
Användarens profilbild
Av tinaw
diddeldi skrev:till ryggknytningar är det perfekt med 3,7 eller 4,2 :tumup:
:iagree:

Höftkryss och assymetrisk tibetan är andra fav

oriter+

+nu få+r
jag +hj+älp+ :lol:

/Tina
Användarens profilbild
Av AnKa
Jag ser nog 4,1 som den ultimata längden. Funkar till alla knytningar och blir inte en massa överflöd när man knyter lite kortare knytningar som ryggknytningar t. ex. Till höftX föredrar jag en kortare sjal - min är ca 3 m tror jag.
Användarens profilbild
Av Linda
Ocj jag som just köpt min första vävda börjar inse att jag vill ha en till :shock: , kortare så det inte blir så mycket tyg över när man använder en knytning som det inte går åt så mycket tyg till :lol:
Användarens profilbild
Av Sarai
:twisted: har byggt bo i mitt huvud och viskar kortare sjal hela tiden. Mest för att den är lättare att ta med om man inte ska sjala hela tiden. Jag bär ju mer och mer på ryggen och då och då i höft-x, men det är först nu :evil: flyttade in, innan har det funkat fint med 4,6-meter. Men ännu så länge har jag inte hittat den ulitmata kortare sjalen. Någon som har tips?
Så Kaja, nej du behöver nog inte en kortare sjal, men det kan vara trevligt. :)
Användarens profilbild
Av Elin G
AnKa skrev:Jag ser nog 4,1 som den ultimata längden. Funkar till alla knytningar och blir inte en massa överflöd när man knyter lite kortare knytningar som ryggknytningar t. ex. Till höftX föredrar jag en kortare sjal - min är ca 3 m tror jag.
:iagree:
Användarens profilbild
Av naggie
Nääää, nu får ni ge er! :hopmad:
Jag har ju sagt att jag ska tämja sjal-:twisted:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?