Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Min man vill gärna bära men tycker det är bökigt med sjalarna. För att inte tala om hur uttittad han blir i vår lilla stad :-) Jag tänker köpa sele men vet inte vilken som är bäst... ergo, sutemi eller patapum. Våra tjejer är fyra månader idag.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det är så himla olika vilken sele man tycker är bäst. Det bästa är att försöka se om det anordnas nån sjalträff i närheten av där ni bor. Å gå dit för att prova er fram.
Jag har haft både patapum och ergo, å jag tyckte att ergon satt bäst på mig.
Överlag har jag fattat det som att lite "större" människor gillar ergon bättre å "mindre" människor gillar patapumen bättre.
Men detta stämmer såklart inte in på alla.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag säger också som mammahappy.... Det bästa är om ni har chansen att kunna prova på en sjalträff så ni sedan kan välja den sele som ni trivs allra bäst med. Lycka till med att prova/hitta bärsele! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har provat både Ergo NG, Patapum och Ergo Classic.
För min del funkar Ergo Classic bäst. Patapumen kan jag använda om jag måste. Men Ergo NG funkar inte alls på mig.

Allra bäst funkar ändå en sjal på mig. :)

Sambon däremot tar gärna en sele om han måste bära. Och då tar han vilken som ligger närmast. Han har burit i sjal några gånger för att jag "tvingat" honom att modella. Eller när Linnea kommit dragandes med sjalen och ber honom så sött att få "åka kal".
Användarens profilbild
Av Kanel
Min man har burit mycket med vår Ergo (classic) både på magen och ryggen och gillade den jättemycket. Nu är pojken 15 mån och vi har skaffat en Patapum Toddler som han i o f sig gillar att bära i men som han tycker är svår att få på, extrabanden toddlern har är för korta för honom (som ändå är en rätt normalstor man).
Användarens profilbild
Av Linnea
min sambo bär i Patapum, vi har provat toddlern men den blev på nåt knasigt sätt för liten :roll: Patapumen funkar inte på oss om man har för tjocka kläder, typ vårväder och selen utanpå, jag tycker inte heller att Patapum är bekväm på magen! Annars är den super :wink:

nu börjar sambon spana in snygga mei tais, för långsjalen orkar han inte med och ringsjalen funkar inte längre stunder längre :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?