Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja jag testade göra en "thaiväska" eller vad de kallas och det var inte svårt.
Jag gjorde en med foder inuti så att man slipper avigan och alla sömmarna, sedan har jag vadderat axelremmen en bit så den är mjuk o go' för allt tungt man vill stoppa däri.
Tänkte sy på en ficka på insidan och eventuellt en på utsidan bara för detaljens skull! :D Har dock inte hunnit prova den själv eftersom jag inte kan bära i sjal just nu...*suck* 37+6 idag, så det är lite ivägen.

Bild
Av belinda
fiin :D sån inspiratiom man får, jag har precis sålt vår skötväska men jag kanske behöver en ändå... :roll:
Användarens profilbild
Av Kotten
Där fick du till det! Den blev jättesnygg, du kommer säkert att ha stor glädje av den i sommar när du bär din lilla bebis.
Var köpte du tyget?
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Va snygg den är! :loving:

Skulle man kunna få en beskrivning på hur du gjorde?
(Jag är inte så duktig så det får gärna vara övertydligt... :oops:)
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Tyget kommer från Jysk och finns i fina somriga färger med!! :D
Beskrvining på nästan likadan (jag gjorde om lite själv) finns på en tråd här inunder om Thaiväska.
Användarens profilbild
Av Linnea
Snygg :D jag har en svart från Thailand som jag använder som handväska, superbra men tråkigt tyg
Användarens profilbild
Av Blixa
Snyggt! :tumsup:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Snusibulingen skrev:Beskrvining på nästan likadan (jag gjorde om lite själv) finns på en tråd här inunder om Thaiväska.
:oops: Tack! Den tråden hade jag helt missat, klantigt av mig!
Jag som tycker att jag läser så noga allt som skrivs här på sb! :wink:
Användarens profilbild
Av naggie
Den är riktigt snygg :tumsup:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jättefin... :tumup: Vad sugen jag blev, fast jag har sytt hela helgen, så det får nog vänta :roll:
Användarens profilbild
Av April
Superfin! Stod och tittatde på kuddar till våra utemöbler i det tyget idag :-D Det är jättefint!

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Sara med 98+02+05 skrev:Jättefin... :tumup: Vad sugen jag blev, fast jag har sytt hela helgen, så det får nog vänta :roll:
Vad har du sytt? All inspiration välkommen. Och tid om någon har över...
Av Aelia
Den tyg har vi till våra soffkuddar :lol:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jo ja g köpte tyget för att dels ha som panel på min meitai och även som panelgardiner i v-rummet, har även köpt kuddarna, men nu börjar det bli mycket blommor.... :D

Tycker det är så fint i samma mönster men det som är i rosa grönt o orange...

Ska bli kul o se om det är nåt för mig den här väskan, fast jag syr kanske i nåt annat tyg elelr så...
Användarens profilbild
Av Kotten
U-hu. Jag har också gjort en väska, men en lite annorlunda modell. Men det går tyvärr inte att lägga in ett foto för jag har ingen bra sida att spara fotona på. Måste jobba på det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?