Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
nino är mycket slätare i ytan. båda är tunna, men indiosjalen behöver lite mer användning för att bli ordentligt mjuk.
Användarens profilbild
Av Malla
diddeldi skrev:nino är mycket slätare i ytan. båda är tunna, men indiosjalen behöver lite mer användning för att bli ordentligt mjuk.
Tack för svaret, Diddeldi.

Jag älskar ju min Nino, frågan är om jag skulle gilla Indio...
Användarens profilbild
Av Anso
Om jag jämför Indio med en Ellips så är Indion mer luftigt vävd och man kan rätt lätt förskjuta trådarna lite sinsemellan. Ellips är väl mer lik en Nino kan jag tro dvs lite tätare vävd än en Indio.
Användarens profilbild
Av Malla
Anso skrev:Om jag jämför Indio med en Ellips så är Indion mer luftigt vävd och man kan rätt lätt förskjuta trådarna lite sinsemellan. Ellips är väl mer lik en Nino kan jag tro dvs lite tätare vävd än en Indio.
Menar du rentav att Indion passar bra som sommarsjal? :wink:
Användarens profilbild
Av Maja & barnen
Jag var faktiskt inte så förtjust i min Indio, upplevde den som rätt tjock på grund av mönstret. Kanske inte varmare, men inte så smidig som en riktigt välanvänd slät diagonalvävd sjal.

Vad tråkig jag är va? :twisted:
Användarens profilbild
Av Anso
Malla skrev:
Anso skrev:Om jag jämför Indio med en Ellips så är Indion mer luftigt vävd och man kan rätt lätt förskjuta trådarna lite sinsemellan. Ellips är väl mer lik en Nino kan jag tro dvs lite tätare vävd än en Indio.
Menar du rentav att Indion passar bra som sommarsjal? :wink:
Vem sjuttton vet! Jag hann inte prova min Indio ii sommarvärme för jag såld eden rackaren men ska väl prova i år igen men "årets Indio".

Inne på www.thebabywearer.com diskuteras just nu detta för fullt och en del tycker just att Indion är luftigare/svalare pga vävsättet trots att den känns tjockare än de andra jaquardvävda som Didy har.
En av mammarna där lovordade även sin Hoppediz som en sval sjal eftersom den inte är lika tätt vävd som t.ex en Stork.

Ända sättet är väl att prova antar jag........ :D
Användarens profilbild
Av Anso
Frida med Mea skrev:Nu har jag ingen av dem själv, har kännt på båda dock ej samtidigt och då tycker jag nog att indio är lite mer strechig än nino :roll: . Någon som håller med som har haft båda i händerna samtidigt :?:
Indion är i alla fall stretchigare än Ellipsen. Cayenne eller Diddeldi lär ju veta somsitter på varsit lager av sjalar....... :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag kan gå och klämma i mitt lager :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Japp, indio stretchar mer än Nino.

Indio finns ju i linneblandning, det borde väl bli svalt? Snygg är den också :roll:
Användarens profilbild
Av Malla
Tack, ni har verkligen gjort ert för att stilla mitt begär... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?