Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ni alla som har antingen köpta eller hemsydda bärpåsar som är fodrade/vändbara - hur är de sydda?

Är det två bärpåsar som sedan är ihop sydd längs kanterna, eller är de ihop sydda längs kanterna först och sedan är rundningen sydd som vanligt? :hmm:

Är lite sugen på att testa sy en fodrad bärpåse när tid och tillfälle ges men vill ju gärna slippa göra alla misstag själv! :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Kan berätta om min påse. Den har ett blått foder. Och det är som att de sytt 2 påsar och sytt ihop de i rundningen.
Bild
Bild

Min påse hade en cool "ögla" med som man kunde haka fast nyckelring eller napphållare eller en leksak på. Fast den försvann rätt fort. Jag kan ta bättre bilder om du skulle vilja se närmare på påsen. Hojta till bara isåfall.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tack, tack! Tjusig påse var det helt klart, och det där med ögla för leksak/napp lät riktigt klurigt ju!

Enklast verkar ju onekligen vara att sy ihop de två tygerna räta mot räta, vända så rätt sida kommer utåt och sedan sy ihop i rundningen... känner nämligen inte så mycket för att sitta och fålla ihop två bärpåsar, känns alldels för pilligt för min smak!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
zmurfan skrev: Bild
Gudars vilken snygg bärpåse!! :shock:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jo den är snygg... fast ännu snyggare nu sen alla dessa j**a pärlor blev bortsprättade. :) De som satt på insidan gjord eont i axeln och de som satt på utsidan trillade lös av sig själv. Farligt farligt när man har småbarn.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag brukar också sy ihop sidorna först och sen sy som vanligt men med dubbla lager i rundningen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?