Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av fantasiflicka
FiaLisa skrev:Jag köpte en grön! På Wedins alltså. För den som är någorlunda sykunning tror jag inte att det skulle vara så svårt att byta ut tyget om man inte gillar det, men jag vet inte om det är värt jobbet, för det kändes inte som om stommen håller världens bästa kvalitet.

Jag är också lite intresserad av att se IKEAs variant på bild, men lyckades inte söka fram något på deras web.
Tyckte du inte om stommen...? Jag har redan börjat planera för annat tyg (jag ska bara ha någon som syr det åt mig först) :roll:
Av FiaLisa
fantasiflicka skrev:
Tyckte du inte om stommen...? Jag har redan börjat planera för annat tyg (jag ska bara ha någon som syr det åt mig först) :roll:
Jodå, jag tyckte om formen på stommen, men den känns väldigt lätt. Även hjulen känns lätta så jag tror inte att den håller för alltför mycket äventyr, men jag hoppas att jag har fel.
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:
fantasiflicka skrev:Okej, nu har vi en ROSA!!!

Den kommer bli perfekt för vårens och sommarens utflykter.
Dessutom kan man ju sy ihop sin egen väska och hänga själva ställningen, UNDERBART!
Vart är den införskaffad???? :twisted:

/Cecilia
WEDINS! i södertälje men den finns ju på alla Wedins men Wedins väskbutik inte skobutik...
Okej, tackar för svar :-)

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
mojsan skrev:
Buscilla skrev:...På Ikea har de faktiskt en ganska så snygg knallorange sådan. .../Cecilia
Vilken då? Letar, men fattar inte vad du menar. (sen är jag ju rätt usel på att leta på rätt sökord på sajter :oops: )
Tror inte att den finns på bild. Den tillhör deras Ikea family utbud. De har ju massor av väskor, cykelhjälmar, badrockar, tvålar, necessärer, ringklockor, regnjackor, nackkuddar, reflexvästar...you name it :D

Tror man glatt får pallra sig dit ;-)

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
FiaLisa skrev:
fantasiflicka skrev:
Jodå, jag tyckte om formen på stommen, men den känns väldigt lätt. Även hjulen känns lätta så jag tror inte att den håller för alltför mycket äventyr, men jag hoppas att jag har fel.
När jag köpte min så berättade hon som jobbade där att hennes son använt en sån där när han delade ut reklam. Han lastade den full med reklam och knöt fast den bakom cykeln. Funkade visst jättebra, så den torde ju tåla en del iaf... :)
Användarens profilbild
Av mojsan
Buscilla skrev:
mojsan skrev:
Buscilla skrev:...På Ikea har de faktiskt en ganska så snygg knallorange sådan. .../Cecilia
Vilken då? Letar, men fattar inte vad du menar. (sen är jag ju rätt usel på att leta på rätt sökord på sajter :oops: )
Tror inte att den finns på bild. Den tillhör deras Ikea family utbud. ...:D

Tror man glatt får pallra sig dit ;-)

/Cecilia
Ahaaa... hmm... får försöka ha ögonen öppna när det är dags att skaffa antonius för att göra om spjälisen till temporär garderob... (hmm, det är kankske DET jag ska använda brazilen till? Detta måste kluras på lite till!!!)
Av FiaLisa
Vinterdrake skrev: När jag köpte min så berättade hon som jobbade där att hennes son använt en sån där när han delade ut reklam. Han lastade den full med reklam och knöt fast den bakom cykeln. Funkade visst jättebra, så den torde ju tåla en del iaf... :)
Åh, vad bra. Då finns det hopp!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Den var jätte fin !!!

Men visst hade nånn hittat en ROSA med Barbapappa på !!!!
Det var ett tag se'n !!!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Katharina skrev:
trollmamma skrev:Den var jätte fin !!!

Men visst hade nånn hittat en ROSA med Barbapappa på !!!!
Det var ett tag se'n !!!
Jepp, på inreda.com :-D men den är ju dyyyyyr :shock:
Den finns dessutom INTE kvar på inreda.com... :cry: :cry:
Av FiaLisa
fantasiflicka skrev: Den finns dessutom INTE kvar på inreda.com... :cry: :cry:
Man kan beställa den ändå om man mailar dem. 899 kronor kostar den. Jag har kollat.

Jag tror att jag nöjer mig med den jag köpte på Wedins. 899 kronor känns lite brutalt även om den är läcker. Det är möjligt att jag inte kan hålla emot :hmm: , för jag är rätt förtjust i Barbapapa, men det finns ju bättre saker att köpa än en jättedyr dramaten.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Nu har min utsatts för hårda prövningar. :D (ang att den inte skulle vara så stabil..)

Jag har åkt en massa tåg och flyg i veckan och haft med mig båda barnen och använde min nya Dramaten som resväska... Den var FULLpackad kan jag säga! Vi tryckte och tryckte och pulade och hade oss för att få ner allt när jag skulle hem.. (hade visst shoppat lite för mkt.. :oops: ) Och så drogs ner hårdhänt upp och ner för trottoarkanter och trappor osv... Den klarade det galant. :) Jag ÄLSKAR den! Man rymmer hur mkt som helst om man vill (min såg dock ut som att den skulle spricka i sömmarna efter att jag tryckt i en fullproppad kasse smutstvätt EFTER den egentligen var överfull.. Men den klarade det. :)) och den är så lättkörd och trevlig!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Bebisens mamma
Bild

Åh, jättesnygg!:loving:

Men den här är väl inte från Wedins eller? Är inte den från "10 gruppen"? :hmm:
Senast redigerad av Bebisens mamma den lör maj 13, 2006 12:16, redigerad totalt 1 gånger.
Av FiaLisa
Vinterdrake skrev:Nu har min utsatts för hårda prövningar. :D (ang att den inte skulle vara så stabil..)
Jag har också utsatt min för hårda prövningar och än så länge håller den. :vågen: Jag funderar dock fortfarande på hur länge den håller för min brutala behandling och om den kommer att rosta sönder eller klara sig när det bli snö och slask. :hmm:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?