Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimmis
Det var nån som frågade förut om hur det var att bära en nyfödd i ERGO:n med insatsen och nu har jag provat... det går utmärkt :)

I går var vi på utflykt till en plantmarknad och struntade då att ta med vagnen. Istället tog vi ERGO:n med insats... och det går utmärkt att bära i den.

Jag som har haft barnvagn till mina 5 tidigare barn och aldrig haft sele eller sjal till dom, tyckte att detta var superbra. Lätt och smidigt!
Användarens profilbild
Av Anso
BILD? :D
Användarens profilbild
Av mimmis
Idag var vi på informationsmöte på förskolan och tog återigen ingen vagn, men däremot ERGON:n :) Och det är ju bara hur lätt som helst. Vi skulle upp för två trappor och det hade ju inte varit kul med vagnen men med selen var det inga problem. Sen var det rundvandring och det gick ju utmärkt. Nu har jag fått några bilder men jag ska se om nån kan ta bättre bilder sen. Det är svårt att a eftersom hon inte syns... Men jag tycker att det här är jättekul.
Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av April
Vad bra att det fungerar! Hur har den lilla pluttan benen?

Grattis till er lilla dotter!

Kram
Användarens profilbild
Av Mia
Mysigt!!

Jag tog mig friheten att förstora bilderna lite :wink: Om man öppnar dem först i galleriet, innan man kopierar "properties" så får man in större bilder.

Kram och grattis!!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Det ser jättemysigt ut! :heart:
Användarens profilbild
Av mimmis
Vinterdrake skrev:Det ser jättemysigt ut! :heart:
...mmm... det ÄR jättemysigt! :D Jag stoppar bara i henne och benen hamnar väl i nån slags grodposition... Hon är väldigt nöjd med att sitta så och jag trivs med ERGO:n.

Däremot så får vi inte till det i elastisk sjal :cry: Antingen har jag dragit åt för lite och hon sitter inte stadigt, eller så har jag dragit åt för hårt och hon verkar få panik... :roll:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Mysigt! :heart: Trevligt att Ergon funkar så bra till den lilla :D Om du tar fler bilder ser vi gärna närbilder på hur hon har benen :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
har du provat att lägga henne i vaggställning som i instruktionerna? eller gillade hon inte det kanske?

det ser mysigt ut i alla fall :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?