Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag sitter med saxen redo för att sy en sommarsparkdräkt åt Karin, och drabbades just av tvivel.

Spelar det någon roll på vilket håll man vänder tyget? Om jag vänder tyget så att det liksom är stickat uppifrån och ned, så får jag en långrandig dress, och det hade jag inte tänkt mig. Kan man inte lika gärna ha stickriktningen på tvärsan...?
Användarens profilbild
Av funshine
Har väl med stretschen att göra dra lite i tyget och se åt vilket håll det stretschar. kan bli så att det töjer sig på längden istället för på bredden som man i vanliga fall vill ha.
Användarens profilbild
Av karinmaria
Jag skulle nog ha stretchen på bredden och inte på längden om jag skulle sy en sparkdräkt.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Trikåtyger är väldigt sällan stretchiga på längden och man klipper i stort sett alltid dom så att trådraken är paralell med långsidan.
Trikå är ju stickat tyg och det är sällan man stickar ett plagg från en sida till en annan men det förekommer så det går också att sy trikåplagg på det sättet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?