Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Går och grunnar på om vi kankse behöver en kortsjal oxå som :D :D som komplement till våra ringsjalar
Blir bättre som vagnstäcke när man slipper ringarna.

Men så detta ständiga dilemma vilken ska man då välja :? Bärabarn är ju fina och en del färger helt enkelt underbara :loving: men de är ju inte diagonalvävda. Spelar det någon roll för en kortsjal eller går det lika bra med icke diagonalvävt kanske? Kan tillägga att jag vill att långsjalar ska vara diagonalvävda.
Användarens profilbild
Av Helena
Diagonalvävd kortsjal är mycket mycket skönare, man behöver inte knyta så exakt som med en tuskaftsvävd. Den skär inte in, man orkar bära ett större barn.

Jag har en kort Stork som jag tycker är jätte bra, men jag vet inte hur varm den blir på sommaren, fast det är ju inte lika mycket tyg som en långsjal, så det kanske går bra. Storken är ju t o m billigare än en Bärabarn (ny) tror jag.

En liten fördel med bärabarn är ju att de är flerfärgade så att man lättare ser vilken kant som ska vara upp och vilken som ska vara ner. Men man kan ju sy dit något som markerar ifall man köper en enfärgad sjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?