[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 21453
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Skillnad på olika Didy? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Enligt tyska didysidan så är Katja, Moritz och Lisa 30% Schurwolle
70% Baumwolle.
De andra är bara bomull.
Användarens profilbild
Av mojsan
..men det är bara de tre som finns med ullblandning OCH ren bomull! Så de finns i båda varianterna.
Användarens profilbild
Av Tabby
Ahhhh...
Användarens profilbild
Av Ester
Lin skrev:Intressant... Det här tycker jag är riktigt spännande, jag tror jag helt enkelt måste ha både en Katja (som just nu är mina drömars randiga Didy... :roll: ) och en Indio! Har ju haft en Wellen, som jag gillade skarpt! (*Vinkar till Ally*) Så om jag bara får de andra två också kan jag med jämföra... :D Usch vad svårt det är att bestämma sig... :roll:
Har du sett att Emmahawk säljer en nyköpt Katja för 600:-? :wink:
Användarens profilbild
Av Tabby
Lin, du är för rolig :-)
Användarens profilbild
Av Ester
Lin - jo...jag trodde nog inte på riktigt att du lyckats missa det :wink: hihi

får väl erkänna att jag också har en Didy nuförtiden...köpte Ansos Indio Rubio....men ar den utlånad till en kompis just nu
Användarens profilbild
Av Tabby
Jasså det var du som köpte den Elin :-)
Användarens profilbild
Av AnKa
Lin skrev:
AnKa skrev:Tyrasmamma: Hr du 3 didysar? Och jag har ingen! Är det verligen rättvist.... :wink: :evil:
Helt klart orättvist! Vi andra måste också skaffa Didysar så att vi jämnar ut lite... :wink:
Ja, det är klart att vi får göra det.

Jag har sett att emmahawk har en Katja till salu och går förtvivlat runt här i lägenheten och letar efter 600:- men det verkar inte som om jag hittar några tyvärr.....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?