Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Svea
Är helt ny på det här med sjal!
Tycker det ser så mysigt ut, och så praktiskt,så jag vill testa med nästa bebbe som kommer...!
Men jag har nog en hel del frågor:
Vilken sjal ska jag ha till nyfödd, så att h*n kan ligga ner, att det är bekvämast, skyddat (för det kommer vara vinter då) osv..?

Vad heter alla sjalar?
Blev tipsad om en trikåsjal från början, men hittar inga.. hur ser dem ut, o vad heter dem?

Finns det någonstans där man kan gå och pröva sjalar, och få tips och råd samtidigt:?:

:D Jättetacksam för Era svar! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Hej och Välkommen.
Trevligt att du vill testa sjal till din bebis som ska komma.
Det ÄR mysigt. Det kan jag hålla med om. Det som rekommenderas till en nyfödd är trikåsjal. De märken som finns att välja på då är: Moby wrap, Babybundler, Hug-a-Bub, Sino.... (har jag glömt någon?)

I stockholm finns det många sjalträffar att gå på så haka på en sån så får du se sjalar i alla möjliga färger och stilar. Och du får massa råd med.

I övrigt finns det ett par sjalbutiker någonstans i Stockholm med. www.sjalar.nu www.knyt-an.se håller till i Stockholm. (Finns det fler? Jag har taskig koll på geografin känner jag.) :)

Hoppas jag var till lite hjälp iallafall.
Lycka till med kommande bebis!
Användarens profilbild
Av sus
zmurfan skrev:I stockholm finns det många sjalträffar att gå på så haka på en sån så får du se sjalar i alla möjliga färger och stilar. Och du får massa råd med.

I övrigt finns det ett par sjalbutiker någonstans i Stockholm med. www.sjalar.nu www.knyt-an.se håller till i Stockholm. (Finns det fler? Jag har taskig koll på geografin känner jag.) :)
Instämmer; gå på sjalträff om du vill klämma och känna på det största utbudet utan att behöva känna att du "måste" köpa.

Förutom sjalar.nu som ligger i Vasastan och Knyt-an som ligger i Sätra så finns Stellaris i Täby. Jag har varit på alla ställen och fått toppen service.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Och www.famna.skorpan.se som ligger i Solna
Av sjaltokan
Välkommen hit hoppas du hittar en sjal du tycker om.. det finns alldeles för många att välja på.. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?