Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Dindyn har smalare, tjockare fållar som en del upplever som obekväma.
Användarens profilbild
Av Anso
Det beror ju lite på vilken Didy du väljer. De randiga är lite krafitgare än de jaquardvävda.

Annars tycker jag skillnaden är att Eascycare har bredare och lite plattare fållar och det gillar ju jag i alla fall. Didyn är väl också någon centimeter smalare än en Easy. Är Easyn kanske lite mer "elastisk"?
Didyn har gruvligt många fina färger. :D
Användarens profilbild
Av annalys
Som de andra sagt är fållarna lite plattare (och skönare tycker jag) på Easyn. Jag tycker också att Easycare är tunnare, och liksom stretchigare än Didymos (jag hade som du kanske vet en Nino). Min Easy är slätare också (men jag tumlade min Didy så det kan ju ha påverkat).

En stor skillnad på min Didy och min Easy var att Didyn var lite för kort (4.7 m, stl 6) och Easyn är tillräckligt lång (5.2 m). En annan skillnad var att Didyn var fel färg och Easyn rätt :D

Har du beställt något, eller vill du låna min Easy lite?
Användarens profilbild
Av Helena
Easycare är mjukare än de Didymos jag har. Men på något vis är tyget i vissa Didymos lite lyxigare än Easycare, Easycare känns som bomull helt enkelt, men en del av mina Didymosar är lite lyxigare i strukturen på något vis. Easycare känns lite simplare, bomullstyg rätt upp och ner. Och så luktar de olika, Didymos och Easycare. :lol: har ni tänkt på det. :lol:

När man gör ryggknytningar är det lite svårare att hålla reda på sjalen än med en av de tjockare Didysarna (har aldrig provat en jaquardvävd), Easycare flaxar lättare omkring, speciellt ifall det blåser lite.

Jag tycker nog att Easycare och iallafall de randiga Didysarna är väldigt olika.
Senast redigerad av Helena den tis maj 09, 2006 16:39, redigerad totalt 3 gång.
Av sjaltokan
annalys skrev:Har du beställt något, eller vill du låna min Easy lite?
Jag vill gärna, men jag är för feg.. tänk om det händer något med den.. :? Sen får vi se om återförsäljaren har någon till mig.. 8)
Användarens profilbild
Av annalys
thowida skrev:
annalys skrev:Har du beställt något, eller vill du låna min Easy lite?
Jag vill gärna, men jag är för feg.. tänk om det händer något med den.. :? Sen får vi se om återförsäljaren har någon till mig.. 8)
Ja jag såg den andra tråden, vilken otur.

Men du får gärna låna min (men bara ett tag), vad skulle hända? Har du sabbat någon annan sjal innan? Själv är jag fylld av tacksamhet att jag fick låna Linglings Antigua och Bissas Rebozo innan jag fått något eget, det vill jag ju återgälda.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker att easyn är lite för stretchig för min smak, jag föredrar didyn. en annan skillnad är att didyn är gjord i ekologisk bomull, det är inte easyn.

(jag är lite partisk eftersom jag säljer didysar iofs)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?