[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 2126
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Hug-a-bub - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Jag skulle inte köpa en hug-a-bub (även om de är fina) också, utan istället någon ryggbärsele (Ergo eller Sutemi). Eller kanske en vävd långsjal, de är ju så mysiga nu när det är vinter och kallt.
Av Alexandra
Jag har en hug-a-bub, tycker jättemycket om den! Köpte den oxå fast jag redan hade en elastisk, Moby Wrap, just för att den var så fin. (Är ju lite väl glad i sjalar... :oops: )Tyvärr använder jag den inte så mycket längre, eftersom jag sällan bär på magen längre. Jag bär mest Tindra på ryggen eller på höften i ringsjal. Önskar att jag köpt den redan när hon var liten :cry:. Den är stadigare än babybundlern eftersom den inte är riktigt lika stretchig. Och det är jättepraktiskt med fickan. Men samtidigt går den ju inte att bära på ryggen med, vilket ju går med babun, så babun är ju mer flexibel, och har kanske längre användningstid så.
Står valet mellan att köpa en vävd sjal eller hug-a-bub skulle jag nog satsa på en vävd, om jag redan hade en Babu.
Men annars får du gärna köpa min hug-a-bub... :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Alexandra skrev:J
Men annars får du gärna köpa min hug-a-bub... :wink:
Nog för att du har många sjalar, men du säljer dem ju också efter hand. Jag är så sentimental när det gäller mina sjalar och kan nästan inte göra mig av med dem.
Av Alexandra
Skall erkänna att jag oxå kan bli lite sentimental över sjalarna, tex bärabarn-sjalen, som nu är ringsjal, den skulle jag ha väldigt svårt att skiljas ifrån. Det var vår första sjal och Tindra har tillbringat många timmar i den. Även om den inte används så mycket nu längre, så skulle jag nog inte vilja sälja den.
Av Alexandra
Tyrasmamma skrev:Hur lång är hug-a-buben?
Den är ca 5,70. Den är jättesmidig att knyta med och väldigt lätt att få till eftersom den är inte är så bred, och det blir väldigt liten knut eftersom den har avsmalnande ändar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?