Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu måste jag ställa en kanske dum fråga. :oops:

Växer barnet ur sjalen innan han/hon växer ur en Ergo? Vad jag egentligen undrar är om man kan ha en Ergo längre än en sjal. Vi har en gammal Ergo som maken använder, men eftersom jag gillar sjalarna så vill jag inte lära mig att använda den, i alla fall inte ännu. :)
Av FiaLisa
Jag kanske måste ha en egen Ergo till slut då... men än så länge klarar jag mig tack och lov med sjalarna. :D
Användarens profilbild
Av Ester
Jag tycker sele är en nödvändighet under sommaren framförallt...för det är inte roligt att svettas mer än man behöver tycker jag :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
Röstar för Ergo trots att sjal är mysigare...
Av FiaLisa
Jag lider inte av värme och inte mitt barn heller vad det verkar så vi sjalar på. När hon är för stor för sjalen får vi fundera på en Ergo. Då kanske Ergon finns i någon mer läcker färg, mörkt blågrön t.ex. :D
Användarens profilbild
Av Bina
Röstar för Ergo trots att sjal är mysigare...
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
ergo är bättre till tung bebis tycker jag. ålder kanske inte är lika viktigt? Sanna väger 12,5
Användarens profilbild
Av sus
Lin skrev:Nej, jag tror inte de växer ur sjalen före Ergon faktiskt. Men det kan ju vara praktiskt med en Ergo av andra anledningar: svalare och kanske smidigare om barnet vill upp och ner mycket.
Jag bar Ellen, som är en bit över metern lång, i långsjal på ryggen för bara några dagar sen, och det gick jättebra! Jag kan tom tycka att hon är lättare att bära i sjal på ryggen än Elsa är, för Ellen täcker liksom upp hela ryggen så avlasningen blir suverän! :mrgreen:
Instämmer i ovanstående, jag har testat att bära Lisen som är dryga metern lång och väger 18 kilo, både på magen och ryggen i sjal och på ryggen i Ergon, båda funkar, men 18 kilo går man inte så långt med oavsett vilka hjälpmedel man har, i alla fall inte jag. Så mitt svar är att man växer nog ur både sjal och ergo samtidigt och att det har mer med tyngden att göra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?