Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har ett litet dilemma, vilken ska bli min nästa sjal? Delikat dilemma. :lol:

Jag står mellan en Easy (Eld, Lava eller Sol) och en Stork (Anna). Nu skiljer ju det en hel del i pris på dessa sjalar, men då det handlar om de summor de gör (mycket pengar för en fattig en) så vill man ju inte vara dumsnål och köpa en stork om easyn är tusen gånger bättre. :?

Men nu till frågan; är easyn så pass mycket bättre än storken så att det väger upp prisskillnaden mellan de två?

Vad säger ni?
Användarens profilbild
Av marlene
jag tycker inte att pris skillnaden är motiverad... easyn är en jätte bra sjal det är inte frågan om det men det är storken också. Jag tycker att easyn har finare färger men om du har fastnat för en stork färg så.

Kan du inte låna en stork och en easycare några dagar och testa vilken du gillar mest?
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Easyn är mjuk och gosig och underbar när man bär på magen. Jag tycker dock att storken är bättre än Easyn när det gäller ryggknyt.
Av Petra
Har av båda och min easy lava vinner stort. Värt pengarna. Men jag är nöjd med mina storkar och behåller dom oxå en ulli och en leo natur.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Eftersom det är sommar nu (har det iallafall känts som idag :lol: ) så kanske det är värt de där extra pengarna. Easyn ÄR tunnare, och om du mest skall bära en liten plutt på magen nu i sommar så behöver du kanske bättre det tunnare i ECn än det stadigare i Storken :wink:

Om du köper en lång EC nu, så kan du kanske komplettera med en lite kortare Stork framåt hösten :lol: Så har du något för ryggknyt också :!:
Användarens profilbild
Av sacha42
Tycker att du ska satsa på en Lava :P de är såååå snygga :twisted:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
JA!! Easyn är BÄST!! :rock: :vågen: :urule:

Storken är iofs också jättebra och prisvärd! Men easyn är alldeles... alldeles uunderbaar... :loving:

Framför allt när man bär på magen. Så mysigt och härligt! :heart:

Storken är ju dock lite stadigare och då lättare när man ska bära på ryggen... Men skulle jag bara ha en sjal så skulle det bli en easy.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja easyn är verkligen värd sin vikt i guld typ.
Den är alldeles uuuunderbar!
Användarens profilbild
Av Buscilla
mammahappy skrev:Ja easyn är verkligen värd sin vikt i guld typ.
Den är alldeles uuuunderbar!
kunde ana att du skulle svara något liknande :wink: :Hahaa:

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
onekligen delikat ;-)

Har ingen erfarenhet av storken, men tycker att Easyn är väl värd sina slantar. Min sprakande Eld är helt fantastisk på alla sätt och vis :heart:.

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Helena
Nej, jag tycker inte att Easyn är bäst. :lol: Men för en liten bebis är den säkert jätte mysig. Jag tycker att Didymos vinner eftersom den är stadigare till ryggknytningar. Fast Easyn är gosigare på något vis.
Storken är lite klumpigare än både Easyn och Didymos.

Men sen så känns Easyn faktiskt lite mer ömtålig än både Stork och Didymos, så kvalitetsmässigt tror jag inte att den är bäst. Det är väl mer ifall man gillar själva sjalen, färgen, mjukheten och sådär. Men jag förstår inte riktigt varför den måste vara dyrast av alla sjalar, det är ju inte ens ekologisk bomull. Men kanske det är för att den är producerad i Österrike, det är kanske dyrt där.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Och jag kan ju tillägga att jag tycker att Easyn är värd sitt höga pris, för gosigare och mer lättknuten sjal har jag aldrig haft :heart:

Jag tycker den är mycket bättre än Didymos, fast Didy kommer å andra sidan inte så högt på min lista. Det är faktiskt den sjal jag gillar sämst... :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Men den borde väl inte kosta mer bara för att sjalen är tunn och gosig.
Jag tror helt enkelt att de ville göra ett dyrt varumärke och att det är dyrt att producera sjalen i Österrike. Kanske Didymos har större produktion och kan sälja sina sjalar billigare. Det måste ju vara dyrare med ekologiskt odlad bomull.

Jag tycker att Easycare är den mysigaste sjalen, men jag tror inte att den är bäst kvalitetsmässigt, där tror jag att Didy och Storken är lika bra, om inte hållbarare i längden.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?