Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

fast inte till en gravidtröja utan en tröja till en nygift. Vi ska ha en mini-möhippa för två vänner imorgon som har gift sig i smyg. Vi tänkte att de ska få ha en frågetävling om sina partners mot varandra. Den som vinner får en tröja med någon rolig text på. Vad ska det stå???? Fram med era bästa förslag...

Nygift - lite tråkig

Jag känner min man bättre än du - inte så värst innovativ och rolig

Är så rackarn sjukblurrig i huvudet just nu. Soffi, Skogskajsa och alla andra *ropar* :help:

/Cecilia
Senast redigerad av Buscilla den sön maj 07, 2006 10:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Panakeia
ajajaj..svårt dettär.....

Min man hade inget att dölja, men din.....?

njee....
Användarens profilbild
Av sus
" Jag gifte mig i smyg och nu känner sig mina vänner lurade på kalaset..."
njä....

När vi hade möhippa för en kompis hade vi allihopa tröjor med deras namn och bröllopsdatumet på ryggen, mednas brudne fick ha en tröja som det stod "kär i M....(killens namn)" på ryggen, det tyckte jag var lite sött.
Användarens profilbild
Av Soffi
:duh: åh, kommer inte på någonting!

Men måste passa på att önska trevlig resa Buscilla, you will be missed.. :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Panakeia skrev:ajajaj..svårt dettär.....

Min man hade inget att dölja, men din.....?

njee....
kanske...måste spinna vidare tror jag och tiden är knapp *tittar på klockan*...men tack för din hjälp.

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
sus skrev: " Jag gifte mig i smyg och nu känner sig mina vänner lurade på kalaset..."
njä....
det hade ju kunnat vara något OM det nu inte vore så att de faktiskt bjuder oss på en efter-bröllopsfest ;-)
sus skrev:
När vi hade möhippa för en kompis hade vi allihopa tröjor med deras namn och bröllopsdatumet på ryggen, mednas brudne fick ha en tröja som det stod "kär i M....(killens namn)" på ryggen, det tyckte jag var lite sött.
gulligt, men nu vet vi ju inte vem som vinner. Det skulle ju se lite roligt ut om vi skrev båda brudgummarnas namn på samma T-shirt :wink:

Tack för din hjälp!

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Soffi skrev: Men måste passa på att önska trevlig resa Buscilla, you will be missed.. :D
Tusen tack cyberkompis. Vad gullig du är :D :rodna:. Men nu måste ni lova att ni inte dregglar och suktar efter någon annans kreationer medans jag är borta :this:

och tänk att du kommer att vara TVÅ-barnsmamma när jag kommer hem igen*iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh* :vågen:. Vilket datum är du beräknad????

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Daniellas mamma skrev:...uräskta, (fel tråd inlägg) :oops: :oops:
NÄ, attans också....och jag som sitter här och ska försöka komma på något att skriva på tröjan just nu :?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
alltså...jag svarar åt mig själv...
- F-n vad tråkig jag är!
- Jag vet, hur kommer det sig?
- Hmm, kanske för att du borde sova...?
- Jag vet inte jag...jag gillar att hänga här...
- Sluta prata med mig själv!
- Okej, godnatt!
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev:alltså...jag svarar åt mig själv...
- F-n vad tråkig jag är!
- Okej, godnatt!
:rofl: efter en stunds skallkliande :hmm: förstod jag att detta inte var något jag skulle skriva på tröjan :hellu:

kram
Användarens profilbild
Av Buscilla
fantasiflicka skrev:Gift eller inte gift, det är frågan? Och en bild på nån som håller en döskalle. Detta ska då syfta på att NI inte vet eftersom ni inte fick vara med! :evil: :wink:
hrmmm...det kan ju faktiskt vara något. Tackar så mycket :vågen:. Måste dock tänka lite till. Borde kanske slita mig härifrån så att det blir något gjort mé ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Buscilla
tack för alla tappra försök.

Problemet, ingsåg jag klockan halv ett i natt, var att jag skulle skriva på fri hand, så långa haranger var inte att föredra. I denna sena timme fick det alltså bli texten "Auktoriserad Fru" hastigt nerslafsad på tröjan :roll:...

Vi får se om jag har möjlighet att vara med på hippan idag. Är fortfarande inte helt frisk och sedan är jag så rackarns hes, har absolut INGEN röst alls , så här hemma komuniserar vi med hjälp av tecken och lappar *suck*. Inte så lätt när man är en snackis :roll:....

Kram Cecilia
Användarens profilbild
Av Soffi
:rofl:
fantasiflicka skrev:alltså...jag svarar åt mig själv...
- F-n vad tråkig jag är!
- Okej, godnatt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?