Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har insett att jag måste uppdatera min garderob av jobbtröjor så att de faktiskt täcker hela magen och inte enbart utvalda delar så nu får den rätt fula, ljusgula reklam t-shirten jag fick från jobbet komma fram till sist - men jag skulle vilja fixa till den lite med nån skoj text eller så, för att bara ha den helt ljusgul fixar jag inte riktigt! :wink:

"Gravid" eller "Bäbis på G" känns lite tamt, vill ha något lite mer, tja, bitchigt :wink: Favoriten just nu är;

Min mage = växande bäbis
Din mage = ?

...eller är den alltför taskig?!

Bör kanske tillägga att jag jobbar som operatör på fabrik inom metallindustrin så detta med hyffs och stil är inget större krav (så länge man inte spottar på golvet är man välartad... :? ) men texten får självklart inte vara sexistisk eller på annat sätt kränkande!

Några fler skoj idéer? :roll:
Senast redigerad av CrazyMagpie den tor maj 18, 2006 20:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Linnea
marlene skrev:sambon hade en tröja med texten " Jag är inte fet jag är sympati gravid" men det passar ju inte dig :lol:
:rofl: varför inte :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Linnea skrev:
marlene skrev:sambon hade en tröja med texten " Jag är inte fet jag är sympati gravid" men det passar ju inte dig :lol:
...allt för att sätta myror i skallen på mina kära medarbetare! :lol:
(...det där att få ledigt för UL och MVC besök hat varit ren bullshit, allt för att få sitta hemma och dega ett par timmar! :twisted: :mrgreen: )
Användarens profilbild
Av Buscilla
CrazyMagpie skrev:
Linnea skrev:
...allt för att sätta myror i skallen på mina kära medarbetare! :lol:
(...det där att få ledigt för UL och MVC besök hat varit ren bullshit, allt för att få sitta hemma och dega ett par timmar! :twisted: :mrgreen: )
instämmer i skrattsalvan :rofl:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Hehe kan man inte ha något om "För mycket av det goda".
"Det goda" kan man ju tolka som man vill... 8)

Eller typ "Jag är med barn, vad är din ursäkt?"

Eller kanske "Oops, I did it again.."

Edit: :oops: Läste inte klart ditt meddelande om att det inte får vara sexistiskt... :oops:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Skogskajsa skrev:Hehe kan man inte ha något om "För mycket av det goda".
"Det goda" kan man ju tolka som man vill... 8)

Eller typ "Jag är med barn, vad är din ursäkt?"

Eller kanske "Oops, I did it again.."

:oops: Läste inte klart ditt meddelande om att det inte får vara sexistiskt... :oops:
:lol: Skogskajsa regerar :vågen:

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Soffi
Får jag klämma på din mage också? :evil:
Användarens profilbild
Av Soffi
NO COMMENT!
Användarens profilbild
Av Soffi
Ja, jag är gravid.... puckohjärna! :twisted:
Användarens profilbild
Av Soffi
*(jag är lite trött på att vara gravid :wink: )*
Av belinda
Soffi skrev:Får jag klämma på din mage också? :evil:

det var väl ett alldeles ypprligt förslag! :lol:
Användarens profilbild
Av Linnea
Soffi skrev:*(jag är lite trött på att vara gravid :wink: )*
ja det där kommer jag ihåg som jättejobbigt, magen är plötsligt allmän egendom :x
Användarens profilbild
Av Kotten
Soffi skrev:Ja, jag är gravid.... puckohjärna! :twisted:
:lol: Ok, det var dagens roligaste. :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Soffi skrev:Ja, jag är gravid.... puckohjärna! :twisted:
:app: ... ganska precis vad jag behöver på en tröja! Med de fantastiska jobb-kläderna på (stora blåbyxor nedhasade under min begynnande gravidmage, stålhättor och halvbylsig tröja) ser det nu, strax halvvägs mest bara ut som att jag fikat lite för mycket! (Visserligen ligger det nog liiiiite sanning i det :oops: även om bäbisen forhoppningsvis bidragit mest!)

Fram för fler bitchiga/uppkäftiga/egensinniga kommentarer! :vågen: (och Skogskajsa, lite sexistiskt kan det nog få vara... :wink: )

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?