Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Vi (läs: min pappa) har snickrat ett skötbord som passar ovanpå tvättmaskinen, nu måste jag bara fixa en sköttbädd som passa perfekt! Vad ska man ha för tyg tycker ni? Ska man köra på något plastigt som går att torka av eller kan det vara mysigt med något som är lätt att ta av och tvätta?
Stoppningen, vart köper man skumgummi? För jag antar att det är det som blir bäst...

(Ja, jag vet, jag boar, men det är charmigt :lol: )
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Nåt plastigt och sen bara en handduk över så det är enkelt att slänga i tvätten...
Skumgummi... Beror väl på hur tjockt du vill ha det. Du kan ju kpa en tunn billig madrass nånstans (Jysk tex) eller så finns det olika tunna på tex Ohlssons tyger...

Klart man måste boa! ;)
Av Jenny
Vinterdrake skrev: Skumgummi... Beror väl på hur tjockt du vill ha det. Du kan ju kpa en tunn billig madrass nånstans (Jysk tex) eller så finns det olika tunna på tex Ohlssons tyger...
Jag funderade faktiskt också på att köpa en tunn madrass nånstans! Och eftersom du nu föreslagit det så är jag inte galen :lol:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Three to be skrev:
Vinterdrake skrev: Skumgummi... Beror väl på hur tjockt du vill ha det. Du kan ju kpa en tunn billig madrass nånstans (Jysk tex) eller så finns det olika tunna på tex Ohlssons tyger...
Jag funderade faktiskt också på att köpa en tunn madrass nånstans! Och eftersom du nu föreslagit det så är jag inte galen :lol:
*lol* Nej inte galnare är min iaf... Vad nu det säger... ;) :lol:
Användarens profilbild
Av jazoo
Kungssängen har skumgummi i olika tjocklekar och hårdheter, som man kan köpa "per meter". Inte speciellt dyrt.

De har butiker lite varstans.

Jag tycker också att du ska satsa på plast, kanske vaxduk? Som du sedan täcker med en mjuk handduk. Handduken slänger du i tvätten och plasten går lätt att torka av. Känns fräscht tycker jag.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Ikea har en uppblåsbar och så har jag sytt överdrag till den som är lätta att tvätta. Jag är nöjd :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannasmamma skrev:Ikea har en uppblåsbar och så har jag sytt överdrag till den som är lätta att tvätta. Jag är nöjd :D
Men vad smart. Att jag inte tänkte på det :duh: och nu är det försent...

/Cecilia
Användarens profilbild
Av linafelicia
Mitt skötbord har jag klätt med ett tyg från Hemtex. Jag minns inte vad den sorten heter men det är som vaxduk fast ser ut som vanligt tyg, inte plastigt alltså utan behandlat med något.
Jag tror att dom har det på Åhlens också.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Vi har haft en jättebra skötbädd som har en tjock rulle som kant som ett U ungefär. Det var jättebra för den kanten var svår att rulla över.
Sydd i sån där tygliknande vaxduk.
Användarens profilbild
Av amöba
För rätt många år sen sydde jag en mycket enkel skötväska/skötbädd till kompisar som fick barn. Den var sydd helt i frotté och för att man skulle slippa tvätta hela väskan tog jag en lagom bit plastad frotté och satte fast den med tryckknappar mot skötdelen av väskan. Så var det bara att ta bort plastfrottén och tvätta den vid behov.
Av Jenny
Ja, jag har också funderat lite på plastad frotté!
Skötbädden från Ikea har jag nu, och den är för liten, sjötbordet är väldigt brett.. Som det lutar nu så blir det nog till att slakta en billig madrass och fixa överdrag av snyggare tygliknande vaxduk :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?