Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
Jag MÅSTE köpa en ringsjal oxå, min höft klarar inte frihandbärning längre :cry:
Jag MÅSTE alltså ha en ringsjal, men vilken? Jag vill verkligen ha den bästa, som funkar för tyngre barn. Är lite inne på ringo Denim? Vad rekommederar ni? Är en omgjord diagonalvävd sjal bättre??

Är GANSKA JÄTTE MYCKET desperat!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
diagonalvävd kapad sjal säger jag efter att ha testat alla.
Användarens profilbild
Av Anso
Tja, har du lite överblivet långsjalstyg hemma eller i din omedelbara närhet så tycker jag absolut att du ska sy en ringsjal av det. Det brukar bli väldigt sköna sjalar.

Vi har en Ringo Denim och den fungerar alldeles utmärkt till Hanna 10 kg, känns stadig och bra. Eftersom det är jeanstyg så vill den ha en tvätt eller två för att bli mjuk. Jag gillar verkligen fickan på Ringon också eftersom man får plats med rätt mycket bråte i den när man ska gå ut.

(Och precis som Lin får även jag säga att jag har hjälpt LOOMA att visa sjalar vid ett tilfälle)
Användarens profilbild
Av Helena
Hur är ringo denim att justera? Tyget är väl tjockare än i de vanliga ringo ringsjalarna?
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag trivs bra med vår omsydda Bära barn-sjal. :D
Av Tyche
Åh så inte lätt det blev nu :wink:

Det blir som en 50/50 situation, grrr så svårt.
Jag har ju inget stuvbit av en diagonalsjal, utan måste gå på jakt för det så det är ju onekligen lättare att beställa en ringo... men vill ju åh blä ah doh :hellu:

Får helt enkelt ta det snabbaste, en sjal till går ju alltid att införskaffa!

Tack allesammans!
Användarens profilbild
Av Helena
Jag gillade inte min diagonalvävda ringsjal (gjord av en Hoppediz), tyckte att den var supertrög genom ringarna. :cry:
Användarens profilbild
Av Empy
BB-sling är en vävd ringsjal.
Den är sydd i likadant tyg som den vävda långsjalen BB-slen.

Så du kan få tag i en bra ringsjal utan att ha en stuvbit av långsjal hemma. :)

Jag kan nog kallas partisk eftersom jag säljer sjalar från Babylonia.
Användarens profilbild
Av Anso
Ringon och att breda ut tyget: Jag tycker att det går rätt bra för om jag vill breda ut tyget så tar jag tag i det tyglager som ligger underst/närmast min axel och drar ut det åt sidorna och då blir det riktigt skönt.

BäraBarn sjalen som egensydd ringsjal är också helt OK men min har ofållade kanter och är lite tunnare som sagt så jag kanske inte väljer den för längre bärstunder men den är liten och smidig att ta med sig i väskan.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?