Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Var på Ikea häromdagen, och titta vad man kan göra med en fleccefilt för 45 kr :D

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Oj vad pyssligt! :lol:
Vilken bra idé och vad fint det blev! :lol:
Användarens profilbild
Av melon
Va snygg!!! :app:

Hade du något mönster eller hittade du på under tiden?
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannasmamma skrev:Men hurdå :shock:
Undrar jag med :D

Jättefin :heart:

/Cecilia
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jättefin, sömnadsbeskrivning/skiss önskas!!!
Av belinda
hihi,
hur enkel modell som helst, har aldrig gjort nåt simplare 8)
jag mätte axelomkrets, mätte omkrets med Lowe på magen mätte hur lång jag är, och hur lång jag trodde jag vill ha den, mätte omkrets under Lowes rumpa typ, gjorde försök till att mäta omkrets inkl rörelsevidd vid armbågen, mätte det och det och det, och sen sket jag i alla mått, ochsydde som jag tyckte :shock:
nej förresten jag hade axelomkretsen delat på två att utgå ifrån, samt det måttet där det var störst omkring Lowe och mej, och så sydde jag på två trekanter så att händerna har lite spelrum!

jättebra beskrivning va? :wink: :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
belinda skrev:hihi,
jag mätte axelomkrets, mätte omkrets med Lowe på magen mätte hur lång jag är, och hur lång jag trodde jag vill ha den, mätte omkrets under Lowes rumpa typ, gjorde försök till att mäta omkrets inkl rörelsevidd vid armbågen, mätte det och det och det, och sen sket jag i alla mått, ochsydde som jag tyckte :shock:
nej förresten jag hade axelomkretsen delat på två att utgå ifrån, samt det måttet där det var störst omkring Lowe och mej, och så sydde jag på två trekanter så att händerna har lite spelrum!

PRECIIIIIIIIIIIIS som jag misstänkte :wink: ööööööööööhhhhhh... :hmm: :mitvit: :rofl:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Monia
Kanonide!!!!!!!!!!!!!! Ska jag göra i helgen. :D :D :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
jättefin!!!
Här har vi haft tretti grader i solen idag så jag behöver ingen sånn idag!
Har ju just så¨lt min i ull FÖ!
Av belinda
Panakeia skrev:jättefin!!!
Här har vi haft tretti grader i solen idag så jag behöver ingen sånn idag!
Har ju just så¨lt min i ull FÖ!
30 grader!

är det sant! det är väl på tiden att våren tar ordentlig fart nu iofs!
ja den är nog liiite varm att promenera länge i solen med, men eftersomden är ofodrad så håller den nog måttet ett tag till.

:D
Av MammaTess
Buscilla skrev:
belinda skrev:hihi,

PRECIIIIIIIIIIIIS som jag misstänkte :wink: ööööööööööhhhhhh... :hmm: :mitvit: :rofl:
/Cecilia
Kan någon översätta till skånska??? Håller med dig Cecilia....öhhh....jag frå nog nöja mig med att beundra...
Användarens profilbild
Av mammahappy
Men wow! Jättesnygg!
Fint du fick till det!!
Användarens profilbild
Av persilja
Jag håller med, jättefint! Ska komma ihåg till i höst. :) IKEA är bra till så mycket! *tänker på allt tyg jag köpt där*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?