Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av P
Vilken ska man välja? Är dom likvärdiga eller är det någon av dem som är bättre?
Användarens profilbild
Av P
Eller kanske en Didy? Fast jag vill ju ha en sjal som är sval och skön nu i sommar.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Min Maija kommer bli perfekt i sommar. Den är mjuk och tunn. Verkar sval.

Har klämt och provknutit buebos gås och den verkar sval och gosig den med.

Didy är ju lite kraftigare i tyget, den kan nog vara bra om sommarkvällarna är lite kallare.

Bra hjälp jag var nu va? :)
Användarens profilbild
Av Helena
SQ skrev:Jag har båda och tycker nog EllaRoon är skönare att bäramed. Fast Gaucen är svalare. Men Jag har ju bara burit i EllaRoo i sommarvärme än så länge och trivdes super med det för det är nog en skönare sjal längre stunder eftersom den avlastar bättre och inte skär in som gaucen gör. *svammel*
Intressant, läste att andra tycker att Gauzen avlastar bättre än Ella Roon. Jag har bara haft Ella Roon och nog tycker jag att den skär in lite, men det beror lite på hur stort barn man har. Jag tycker den funkar bättre på mindre barn.
Användarens profilbild
Av Tiz
P skrev:Eller kanske en Didy? Fast jag vill ju ha en sjal som är sval och skön nu i sommar.
Det finns tunna Didysar också, tex Julian och Paul och Jakob. De jaquardvävda Didysarna alltså. De är sommarsvala och gosiga!
Användarens profilbild
Av johanna
Skulle du komma på måndag? Har förträngt :D I så fall kan jag ju ta med min Ellaroo, så kan du prova en sån åtminstone!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Och jag kan ta med min Didy Nino Jeans. Den är tunn och mjuk....
Användarens profilbild
Av Mia
Jag röstar på Gås eller en kortare didy!
Gillar inte Ella roo..
Användarens profilbild
Av P
Jag ska försöka att komma på måndag. Får se om jag har bilen då eller om den forfarande är på verkstaden. Jag hoppas på att jag ska kunna komma.
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har provar Gauze och antigua (samma som ellaroo) och tycker att gauzen avlastar klart bättre, den är mer följsam iom att den är glesare vävd helt enkelt. Men jag tycker inte att det är så stor skillnad på olika vävda sjalar värmemässigt som man kan tro om man läser här inne...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag köpte en ella roo till förra sommaren men jag använde bara patapum/ergon :roll: och eftersom jag inte lär mig att jag inte kommer att använda den så köpte jag en gauze nu :lol: Jag tycker att den är jätteskön, skär inte in nånstans och är extremt lättknuten, omslutet på ryggen går som en dans...Linus vägde strax över 11 kg för 2 månader sen...men känner jag mig själv så kommer jag nog bara att använda ergon iaf.. *suck* iaf på dagen då det är varm, på kvällen kanske man kan sjala... (fast vad skulle jag göra ute då? :roll: )
Användarens profilbild
Av P
Jennelii skrev:Jag köpte en ella roo till förra sommaren men jag använde bara patapum/ergon :roll: och eftersom jag inte lär mig att jag inte kommer att använda den så köpte jag en gauze nu :lol: Jag tycker att den är jätteskön, skär inte in nånstans och är extremt lättknuten, omslutet på ryggen går som en dans...Linus vägde strax över 11 kg för 2 månader sen...men känner jag mig själv så kommer jag nog bara att använda ergon iaf.. *suck* iaf på dagen då det är varm, på kvällen kanske man kan sjala... (fast vad skulle jag göra ute då? :roll: )
Ja fast Lillebror är ju så liten ännu så någon sele blir det inte tal om i sommar...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?