Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mariaj
Har en baby bundler till min 6-veckors bebis. Bär henne vänd mot mig i x-omslutet X (heter det väl?) Detta är första gången jag har bärsjal och jag undrar när det är lämpligt att vända henne med kroppen utåt? Jag antar att det är för tidigt ännu. Hon är väldigt nyfiken på omgivningen och inte alltid så förtjust i att ligga "intryckt" i mig...
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tycker inte det känns så bra att ävnda en så liten baby framåt, egentligen så kanske man aldrig behöver det men jag har förstått att många upplever att barnen trivs att bli burna så vid ca 3-6 månader och ett lite tag från de blir intresserade av det. Jag skulle fortsätta bära hemme inåt, det är dessutom mycket bättre ergonomiskt för henne ärn att sitta frammåt med dinglande ben i x omslut 2.
Användarens profilbild
Av tinaw
Egentligen handlar att sitta utåt om (minst) två saker. Dels den psykologiska aspekten av att orka/"klara av" att vara vänd från föräldern (inte se föräldern, orka med intryck, kunna fly när det blir för mycket) , dels den anatomiska grejen att sitta i buddhaställning utåt (dinglande ben är inte för spädbarn - knappt för äldre barn heller vad jag förstått, finns det någon som kan specificera? Lite anatomikunskaper där ute i cyberrymden?). Jag tror inte att det riktigt är dags att vända lillan framåt i buddha, men ett alternativ är att ha henne vänd åt sidan i omslutet X. Hon har sin höft mot din mage, ungefär. Då kan hon se lite mer utåt, men samtidigt blir ställningen för henne ungefär som i mage-mot-mage, hon sitter som en liten "ostkrok ev i skräddarställning. Och hon sitter så att hon också är vänd mot dig, kan gosa in sig/gömma sig osv. I buddhaställning (vänd utåt) tror jag att det krävs mer sittförmåga liksom, ryggen blir inte stöttad på samma sätt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?