Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Bara lite lustigt....

Jag har ju en Iris stl 5 och en Jacob stl 7... Och jag har precis funderat på vad jag ska göra med Jacob just av samma anledningar som du :lol: Fast jag har inte kommit så långt att jag vill klippa.. Det funkar faktiskt bra att bära i omslut på ryggen och knyta ngt varv extra om magen.. till hösten kommer jag att sakna en lång Jacob annars.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Samma dilemma har jag. Varför skall det vara så rackarns svårt att sätta saxen i dem? Det där med stympning verkar inte vara min grej. Fast igår kväll tänkte jag på Evan som är ute under säljes (som antagligen aldig blir min :cry:) och på hur jag skulle korta av henne och helt hyseriskt göra raka ändar :shock:...OM jag får köpa henne så sätter jag iallafall saxen i för första gången :vågen:.

Lyckat till med operation Iris-stympning :wink:

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Hella
Nu är det gort! Hon skrek inte ens min modiga Iris ;-)
Jag åkte till mamma och lånade symaskinen redan idag så jag slapp våndas och det blev jättebra :-D Ny är hon i perfekt längd och det känns nästan som jag fått en ny sjal!
Jag är inte alls lika tjurig som jag ser ut på bilden ;-)

Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
Men det blev ju hur bra som helst jue :heart:. Vaddå inte kan sy :shock:. Attans att någon annan norpade Evan som jag var sugen på och drömde om att få stympa rejält :twisted: (sneglar lite argt åt Sannasmamma. Eller?????)

/Cecilia
Användarens profilbild
Av sirisirius
Ååååh vad snygga ni är tillsammans! Bra gjort, hon förtjänar att få användas!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Kotten
Iris :heart:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Buscilla skrev:Men det blev ju hur bra som helst jue :heart:. Vaddå inte kan sy :shock:. Attans att någon annan norpade Evan som jag var sugen på och drömde om att få stympa rejält :twisted: (sneglar lite argt åt Sannasmamma. Eller?????)

/Cecilia
It wasn't me :shock:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sannasmamma skrev:
Buscilla skrev:Men det blev ju hur bra som helst jue :heart:. Vaddå inte kan sy :shock:. Attans att någon annan norpade Evan som jag var sugen på och drömde om att få stympa rejält :twisted: (sneglar lite argt åt Sannasmamma. Eller?????)

/Cecilia
INTE :shock:. VEM var det då???? Håller vi på att skapa myten om den norpade Evan nu månne? :lol:

/Cecilia
Användarens profilbild
Av sacha42
Buscilla skrev:
Sannasmamma skrev:

/Cecilia
INTE :shock:. VEM var det då???? Håller vi på att skapa myten om den norpade Evan nu månne? :lol:

/Cecilia
Förlåt, men det var jag :oops: :roll: :twisted: och Eva kommer att trivas jättebra som norrländska :D

Och Iris blev ju hur fin som hellst :vågen: , hmm är lite sugen på en Iris också men kanske som ringsjalsvariant :hmm: :P
Användarens profilbild
Av Buscilla
sacha42 skrev:
Buscilla skrev:
Sannasmamma skrev:

/Cecilia

/Cecilia
Förlåt, men det var jag :oops: :roll: :twisted: och Eva kommer att trivas jättebra som norrländska :D

Och Iris blev ju hur fin som hellst :vågen: , hmm är lite sugen på en Iris också men kanske som ringsjalsvariant :hmm: :P
Men du, inte behöver du be om ursäkt inte *talar med min alldeles honungslena stämma och klappar medhårs*. Du kan bara skicka sjalen till mig när den dyker upp sedan :twisted:, så ska du se att vi kan styrka ett streck över det sedan :Hahaa:. För i ärlighetens namn tror jat att det vore en skymf att skicka sjalen ända upp till kallaste norrland :shock: :D ;-)

/Cecilia
Användarens profilbild
Av sacha42
Buscilla skrev:
sacha42 skrev:
Buscilla skrev:
Sannasmamma skrev:

/Cecilia

/Cecilia

Men du, inte behöver du be om ursäkt inte *talar med min alldeles honungslena stämma och klappar medhårs*. Du kan bara skicka sjalen till mig när den dyker upp sedan :twisted:, så ska du se att vi kan styrka ett streck över det sedan :Hahaa:. För i ärlighetens namn tror jat att det vore en skymf att skicka sjalen ända upp till kallaste norrland :shock: :D ;-)

/Cecilia
:lol: lovar att pma dig då/när jag tänker sälja henne vidare, så får vi se om du är intresserad eller redan lagt vantarna på en Eva :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?