Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av TullaMaja
Vad tycker ni :roll: som sommarsjal :hmm: Didymos Lars eller Björn eller Hoppediz Kairo ??? De ser ju ut att likna varandra i färgerna ganska mycket...men ni som sett och känt IRL vilken är mjukast/tunnast och ljusast i färgerna :roll: Vad är skillnaden på Björn och Lars färgmässigt ??? Båda ser ju ut att vara naturvit/ljusbrun i färgen ???
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag har haft björn och har nu kairon. Skulle ju såklart fotograferat dem bredvid varandra, skulle tänkt på att frågan naturligtvis skulle komma upp. Men min björn (som dock var mes-björn :lol: ) var ljusbeige och sandfärgad/mörkbeige, kairon är vit och grå-beige. Kairon är inte alls så varm i tonen som björn. Jag gillar min kairo bättre trots detta, MIN kairo är tunnare än mes-björn och blir lika mjuk efter lätt tumling.
Användarens profilbild
Av Anso
Lars är grönaktigt, Björn är beige/brun. Det variera ifrån sjal till sjal hur starka de är i färgerna eftersom de är gjorda av färgväxande bomull, dvs de är inte färgade kemikaliskt. De mörknar efter tvätt.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Lars är grön/brun/olivgrön och Björn är brun/beige i färgerna. JAg tror att bägge dem är lika mjuka och de är MKT mjukare än hoppisen, och tunnare!
Användarens profilbild
Av Anso
Det är en rätt ljus "LARS" 4,7 meter som jag knytet omslutet ryggx med om du tittar i knytgalleriet på Sjabarns första sida.
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Bissa skrev:De bilderna gjorde mig visst inte mkt klokare :hmm:
nej, min kairo är definitivt inte sådär brun i det mörkare fältet, utan mycket gråare.

Och Björn är inte alls vit (iaf inte min mes-björn).
Av TullaMaja
:help: Vad SVÅRT !!! Tolkar detta som att Lars är ljusare än Björn och Kairo ungefär som Björn....MEN om jag vill ha en tunn och mjuk så är det Lars som är vinnaren vad jag förstår......Men Hoppediz är väl lite billigare än Didymos...funderar hon som skall köpa en Ergo denim den här månaden oxå
:roll: Kanske skillnaden inte är så stor så att jag lika gärna kan slå till på en Hoppediz.....Vill klämma och titta på dom NU :lol: Men är Hoppediz tunnare och mjukare än storken (Anna) ?? Vilka bra bilder ni klistrat in :) På dom ser man ju tydligt...att dom är ...nästan lika... :lol: :blahblah:
Användarens profilbild
Av mian
Björn är beige/brun randig eller ljusbeige/mörkbeige beroende på Björn :D Min brunbjörn är beige/cappuchino (ochjag tycker inte om honom än :evil: ) Vill ha fantasiflickas mes-björn, vem köpte den? Träd fram och sälj den till mig :twisted:
Av TullaMaja
....mian.... Har du bild på din "mes" Björn ??? Men är han inte go och mjuk då iallafall :roll: Det är ju insidan som räknas :wink: (försöker jag själv intala mig) åtminstone när det gäller mej själv, hinner ju aldrig piffa till mig........... :?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
mian skrev:Björn är beige/brun randig eller ljusbeige/mörkbeige beroende på Björn :D Min brunbjörn är beige/cappuchino (ochjag tycker inte om honom än :evil: ) Vill ha fantasiflickas mes-björn, vem köpte den? Träd fram och sälj den till mig :twisted:
det var inte ett köp utan ett byte... :twisted:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
TullaMaja skrev: Kanske skillnaden inte är så stor så att jag lika gärna kan slå till på en Hoppediz.....Vill klämma och titta på dom NU :lol:
Imorgon belägrar sig iaf en hoppediz kairo på Torekällberget, Södertälje! Ett alternativ är att komma dit... :) Mes-Björn har ju som sagt flyttat så honom kan jag inte bidra med... :(
Av TullaMaja
Ahh :( hade det inte varit babyrytmik och mamma lunch imorgon så hade jag vallfärdat till Södertälje :twisted: för att klämma på den , tankar på dessa sjalar fyller mitt inre just nu :hellu:
Användarens profilbild
Av mian
TullaMaja skrev:....mian.... Har du bild på din "mes" Björn ??? Men är han inte go och mjuk då iallafall :roll: Det är ju insidan som räknas :wink: (försöker jag själv intala mig) åtminstone när det gäller mej själv, hinner ju aldrig piffa till mig........... :?
Jag har ingen mes-björn tyvärr, jag har en brun-björn :wink: Men jo, han verkar rätt mjuk, tunn och trevlig trots allt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?