Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Har inte SQ ett sånt? Eller har haft? :hmm:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Här är Ergos egna bild...
Bild

Eller du kanske vill ha en bild som visar hur den ser ut om man lägger den utanför selen?!? Hoppas du förstår hur jag menar :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Lottie skrev:Eller du kanske vill ha en bild som visar hur den ser ut om man lägger den utanför selen?!? Hoppas du förstår hur jag menar :roll: :wink:
Precis ;-)
Användarens profilbild
Av Kristina
Bild
Användarens profilbild
Av naimiez
Lottie skrev:Sedär där kom bilden :wink: Tack Kristina!

På denna länken finns även en närbild på tyget:
http://www.ergobabycarrier.com/insert.html
Tack men det är inte tyget jag vill åt serru......funderar om man inte kan sy en själv.....Inte dya men då får man något eget som ingen annan har ;-)
Användarens profilbild
Av Ester
men i nya ergon hade jag tänkt prova att sätta knytet i grodposition - kanske med en vanlig filt att stötta lite med....borde väl funka?
Användarens profilbild
Av naimiez
Elin skrev:men i nya ergon hade jag tänkt prova att sätta knytet i grodposition - kanske med en vanlig filt att stötta lite med....borde väl funka?
Tanken har slagit mig.....groda = benen i skräddarposition eller med benen dragna uppåt på var sin sida?
Användarens profilbild
Av Ester
naimiez skrev:
Elin skrev:men i nya ergon hade jag tänkt prova att sätta knytet i grodposition - kanske med en vanlig filt att stötta lite med....borde väl funka?
Tanken har slagit mig.....groda = benen i skräddarposition eller med benen dragna uppåt på var sin sida?
hmm...vet inte riktgit...kanskegroda med fossingarna under rumpan och knäna lite utåt sidorna..men med nåt runt omkring att liksom sluta om med....de är nog mindre än men minns när de väl tittar ut..... :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tror inte problemet med spädis utan insats i ergo är grodpostiotionen, utan att det inte blir nog med stöd för ryggen. Jag har förvisso aldrig provat med just ergo, men jag bar ibland F i dubbelX i sjalen när hon var runt 2-3 månader och inte superstadig än. Det blir ju lite samma som ergon, dvs ingenting som ger stöd åt ryggen som det blir med omslutetknytningar, eller typ mai tai när man knyter över ryggen osv, och det jag upplevde var att hon sjönk ihop efter ett tag och inte satt bra längre.
Åh, det där var lite svamligt känner jag, säg till om ni inte förstår hur jag menar så ska jag försöka förklara bättre.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Kristina skrev:Jag tror inte problemet med spädis utan insats i ergo är grodpostiotionen, utan att det inte blir nog med stöd för ryggen. Jag har förvisso aldrig provat med just ergo, men jag bar ibland F i dubbelX i sjalen när hon var runt 2-3 månader och inte superstadig än. Det blir ju lite samma som ergon, dvs ingenting som ger stöd åt ryggen som det blir med omslutetknytningar, eller typ mai tai när man knyter över ryggen osv, och det jag upplevde var att hon sjönk ihop efter ett tag och inte satt bra längre.
Åh, det där var lite svamligt känner jag, säg till om ni inte förstår hur jag menar så ska jag försöka förklara bättre.
Jag förstår. De riktigt små bebisarna har ju en tendens att antingen trilla runt eller sjunka ihop till en sned boll. Liksom ingen styrsel alls plus att de är små och lite svåra att rätta till. Jag kan också tänka mig att en filt eller dyna snarare sluter mer tätt om bebisens kropp oavsett benposition, och på det sättet håller bebben i rätt position.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror inte heller att det är nån höjdare att ha en helt nyfödd i ergon utan insats faktiskt. men jag har inte provat själv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?