Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur introducerades du till sjalarnas värld?

Genom en kompis
50
26%
Genom en sjalträff
3
2%
Genom sjalbarn.se
11
6%
Genom annan internetsida
80
42%
Genom litteratur / media
18
9%
Har varit bekant med sjalen sedan barnsben
1
1%
Annat sätt, nämligen...
29
15%
Är bara lite nyfiken på hur majoriteten av oss här inne upptäckte sjalen! :D

Själv läste jag om att bära barn i sjal när jag surfade runt lite hipp som happ och hamnade på familjeliv.se och därefter kom hit till sjalbarn.se!
Av FiaLisa
Hmmm. :hmm: Jag kommer inte ihåg vilket som kom först, men min syster köpte en BabyBundler ungefär samtidigt som jag läste om sjalar på en annan websida. På den vägen är det.

Syrran kom aldrig överens med sin sjal och tänkte sälja den, men nu när jag har blivit sjal-frälst så funderar hon på att använda sin sjal till barn nummer 2 som beräknas komma om några veckor. :P
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag letade information om tygblöjor och snubblade över bärsjalar och blev intresserad. På den vägen är det.
Användarens profilbild
Av Mia
Kanalens amningslista
Användarens profilbild
Av Jinks
Genom min syster! :D You know who you are! 8)
Köpte en Hug a Bub under graviditeten å på den vägen e det. :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Cinnamon gav mig en ringsjal när Oscar var 3 månader för han ville bara bli buren och vägrade ligga i vagnen. Hon hänvisade mig även hit till sjalbarn.se och sen blev jag fast typ.
Sydde mig en långsjal av lakansväv och beskrivningen här på GDS.
Användarens profilbild
Av mafalda
Akademiska sjukhuset, avdelning 95F. Senare min syster.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Tack vare Tyra och Knuts mamma! :app:

Hade du inte berättat om bärsjalar för mig så hade jag nog riskerat att missa dem helt ock hållet (hemska tanke! :shock: ) - synd bara att ekonomin inte riktigtt tillät en långsjal redan där i början precis som ni , men min lilla klena ringsjal var en räddning bara den!
Tack! :mrgreen: :heart:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det var min bvc sköterska som började prata om sjalar för mig.
Då hon såg mig bära i babybjörnen ibland.
Jag började söka på tradera å hittade en tricotti.
Sen genom familjeliv så hittade jag till sjalbarn.se å därefter var jag helt fast! :twisted:
Användarens profilbild
Av marlene
jag minns inte vart jag kom i kontakt med sjalar första gången, men det var innan sjalbarn fanns så det var på nån annan internetsida förmodligen :lol:
Användarens profilbild
Av Linnea
min svägerska har burit i många år (alla 4 barnen) och jag kände direkt att det ville jag också göra :D
Av Petra
Genom leffesochmias, som numera är babyboden. Skulle ha fler vikblöjor inför förlossningen men det blev två sjalar istället. Sedan var det allt för föräldrar och familjeliv som fick en hit, till ännu mer sjalar. :lol:
Användarens profilbild
Av Tiz
Genom AP-snacket på Aff. Där läste jag lite om sjalar redan när Maja var ca 1 år. Sedan hittade jag hit när April gjorde reklam på Ap-snacket att sjalbarn.se hade startat. En månad senare föddes Ville :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Genom Vitsippa och familjeliv. TACK ännu en gång för det Vitsippa.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?