Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Kan man anävnda den till nyfödd?

Ni förstår vad som håller på att hända va? :twisted: :twisted: :roll:

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
Jadå, det kan man och jadå, vi förstår vad som håller på att hända. Men de slår ju inte sinosarna förståss. Groda in benen bara och så knuten på ryggen på bebisen.
Användarens profilbild
Av April
Nä, de slår ju inte Sinosarna :-D (men kanske som ett komplement :floet2: )

Kram
Av Petra
Jodå det går att trycka in en liten i den. Men jag tycker den känns lite öppen i sidorna. Finns kanske en toppenbra knytning som förhindrar det.
Användarens profilbild
Av Anso
Petra skrev:Jodå det går att trycka in en liten i den. Men jag tycker den känns lite öppen i sidorna. Finns kanske en toppenbra knytning som förhindrar det.
Man knyter bandet runt barnets rygg och då blir det inte så mycket glipa på sidorna.
Av Petra
Anso skrev:
Petra skrev:Jodå det går att trycka in en liten i den. Men jag tycker den känns lite öppen i sidorna. Finns kanske en toppenbra knytning som förhindrar det.
Man knyter bandet runt barnets rygg och då blir det inte så mycket glipa på sidorna.
Tyckte endå att det kändes osäkert. Men det var bekvämt. Inte lika mycket att vira runt sig.
Användarens profilbild
Av Panakeia
ju bredare sittyta du har på MT:n ju mer smiter den åt runt dig osm bär och bäbisen kan int trilla ur och knyter du dessutom banden kring barnets rygg så blir det sUPER!!
Av belinda
håller med, med knuten på rumpan/ryggen istället för under hela kalaset avlastar det dessutom enormt mycket bättre! förstår inte alls varför folk alltid har knuten under ben och rumpa, då orkar man ju inte bära nån lång stund alls! :lol:
Användarens profilbild
Av April
Förstår absolut ingenting Vad är det som håller på att hända
Nä, inte jag heller :roll: :whut: :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Linnea
måste vara perfekt med mei tai när man ska krångla fram ömma bröst titt som tätt och man dessutom är konstant överhettad :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?