Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mejamy
Jag ska sy mig en s k frankenkozy har jag tänkt mig...men jag funderar på att göra ett vadderar midjebälte i stället för knytband i hörnen. Tror ni det blir bra, eller är det bättre att göra "som den ska va"? Tyckte nämligen att banden skar in lite i ryggen när jag provande Johannas kozy *vinkar* :hello: ..och tänkte "förbättra" den lite...jag som knappt vet nått om att sy :wink: Tacksam för alla tips ni kan ha! :)
Användarens profilbild
Av mejamy
tinaw skrev: Du kan även göra ett midjeband med spänne om du vill.
Ja, jag har varit inne på din sida och funderat på det...men jag tycker det verkar krångligare. Tänkte göra det så enkelt som möjligt nu när jag är nybörjare och ge mig på lite mer komplicerade saker om jag lyckas med mina "nybörjarprojekt" :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Kajsabajsa skrev:Jag har vadderade knytband på mina MTs och det funkar super. Kommer du den 8e så kan jag ta med mig och visa om du vill.
JA! Gör det! :eld: Skulle gärna vilja se hur det ser ut, hur man monterar det hela osv.. Ska försöka våga mig dit igen den 8:e..var där idag också och drabbades av diverse otrevligheter. Noah min 3-åring plurade 2 ggr i ett vattendike, medan lilltjejen lade sig på mage i det samma och blev dyngsur :( Fick som tur låna lite kläder av Lena och Jenny...så varning!! FYLL bilen med extrakläder...det ska iaf JAG göra :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Vad synd, jag hade en hemsydd MT med vadderat midjeband med mig i IKEA-påsen idag.....

Hoppas att inte lillskruttan blev för nerkyld, jag kände att byxorna var ganska blöta upptill när vi kom hem.
Användarens profilbild
Av mejamy
Hade du? Va synd jag inte visste det...men jag hade ju fullt upp med att hålla koll på mina ungar, så jag hade nog ändå inte haft så mkt tid till att inspektera sjalar....Hon var lite kall, men inte sååå farligt. Blev snabbt varm i den solvarma bilen och sen i mina föräldrars ultravarma lägenhet :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?