Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag undrar hur tjock Amazonas brazil är, tyget ser rätt kraftigt ut på bilderna. Det är väl mycket tjockare än en Amazonas Antiqua eller?
Användarens profilbild
Av Anna
det är inte så tjockt eftersom det är betydligt mer glesvävt än Antiguan. Kraftigare tådar, men inte en tjock varm sjal, tvärtom ganska sval tror jag och välldigt mjuk. Lite svårt att jämföra dem, de är så olika.
Användarens profilbild
Av Helena
Är den lite mer stadig än Antiquan?
Användarens profilbild
Av Anna
Den är inte stadigare än Antiguan. Snarare tvärtom, men det är nog delvis för att den är kortare än min Antigua och det därför inte går att knyta lika stadiga knytningar (typ omslutna av olika slag).
Användarens profilbild
Av Helena
Fast du kunde ju knyta omsluten med rätt korta sjalar skrev du i ett annat inlägg. Går det inte med en 4,5 meter sjal på ryggen för dig?
Användarens profilbild
Av Anna
Jag kan knyta omsluten på ryggen med min 4.1stork, men på magen räcker det bara till dubbel x, men det klarar man ju sig ganska långt på. Brazilen och 4.1 storken är ganska lika långa eftersom storken har snedskurna ändar.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tror min stork 4.1 och brazilen kan räknas som ungefär samma längd och nu har jag testat och det går faktiskat precis att knyta XO och XO2 med knuten på ryggen. Har inte testat om det går med brazilen men jag får väll testa imorgon.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?