Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eva
Har som många andra här snabbt fastnat i sjaldjungeln - och vill inte hitta ut! :D
Har ett par hemmagjorda ringsjalar, en sele och en långsjal (antigua 5 m drygt).
Nu funderar jag bara på om det inte kan vara så att jag behöver en kortare sjal för att knyta enkel ryggsäcksknytning och enkla kors för höft/magbärande.

Jag är rätt stor: 175 cm, 80 kg strl 44 ca.
Kan jag ha nytta av tex girasolsjal 4,2 m. Eller kanske en 4,6 m? eller vad säger ni proffs???
Användarens profilbild
Av April
Jag kan bara svara på själva frågan... Ja, visst behöver du det! ;-) :-D

Nä, men "skämtosido", din samling verkar ju vara bra. Någon annan med erfarenhet av kortare sjal får svara :-)

Kram
Senast redigerad av April den mån maj 02, 2005 21:16, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ester
Om du har råd så ABSOLUT! :wink:

En kortare sjal är så mycket lättare att hantera.
Jag skulle rekommendera en 4,2 - 4,1
det är ju ett måste med många sjalar i olika längder.... :roll:
Användarens profilbild
Av Ester
Så behöver du ju en diagonalvävd sjal till samlingen, för det har du ju inte någon ju...

Ens stork, didy, girasol, hoppis eller liknande, en med snedskurna ändar...det bahöver man faktiskt :roll: :wink: *fniss*
Användarens profilbild
Av tinaw
Ja, en kortare sjal för "halvlånga" knytningar är ett bra komplement till den långa sjalen. Jag har en på 3,50 som jag kan göra kryss, ryggsäck osv med, är strl 46 och 170 lång, så 4,1-4,2 tror jag blir fint!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Ja, man behöver alltid en ny sjal!!! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?