Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zasu
Hej !

Är gravid o har BF den 10 juni .. ganska snart alltså . :)
Sugen på o skaffa mej en bärsjal .. men finns ju såå många olika modeller . Vad är bra för en "nybörjare" ? Långsjal har jag hört ska vara ngt ? Bra avlastning o så .
Vill gärna ha lite tips ! :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
En trikåsjal är mysigast....en Sino eller Kari-Me fast de är rätt så dyra men lite tunnare. Moby Wrap är en väldigt bra sjal för priset. Annars kan man köpa en begagnad trikåsjal. De brukar vara i väldigt bra skick.
Användarens profilbild
Av Anso
En trikåsjal till att börja med.
Om du kan så tycker jag att du ska gå på en Sjalbarnsträff så att du får se på lite olika sjalar. Se under "Bärsjalsträffar" om du inte har någon i din närhet. :wink:
Användarens profilbild
Av Yolanda
Välkommen Zasu! :-D
Användarens profilbild
Av zasu
Tackar för alla tips ! :)
Av sjaltokan
Välkommen hoppas du hittar en sjal du trivs med och det är lite krångligt i början med sjal men det är värt det i längden jag lovar!!
Användarens profilbild
Av April
Välkommen!

Som sagt: Trikåsjal är ju såååå mysigt i början :-D Jag har själv köpt Sino - som min lilla bebis (bf slitet av juni) ska få åka i. Jag tycker att den är skön och mjuk och verkar vara tunn och sval till en sommarbebis.

Sino är lite dyrare, men man brukar få tillbaka mycket av pengarna när man väl ska sälja sin sjal - så se det som en investering. Med tanke på att man bära varje dag i början så är det ju tom. billig :roll: :lol:

Lycka till med allt!
Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?