Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av exiteme
Tabby skrev:Annars får du köpa sidentyg i rosa och göra dig en lyxig sommarsjal ...
Jag har fått en hemmasydd fin sjal, av en väninna. Tyget är nog gardintyg (inköpt på Hemtex). Tycker tyvärr att den skär in och stasar. Avlastar inte lika bra som min storkis. Inbillar mig att en "äkta" bärsjal är mycket bättre. Rätta mig gärna om jag har fel..*S*
Användarens profilbild
Av Ester
exiteme - jag skulle satsa på en Babylonia , den är ju superfin!!!!!!Och väljer du knytningar där man inte lindar in sig så mcket borde det väl funka i sommar också?
Användarens profilbild
Av exiteme
Tabby skrev:Rebozo ska finnas i ándra färger oxå

http://www.birthwithsol.com/solidarticela.html

Kanske kan du be Stjärnbarn ta in en rosa i en ton som passar dig bättre?

Se ska finnas allt i från silke till rayon/bomull och bomull.
Guuuuuuuud, vad snygga!!!!!!!!!!!! http://store1.yimg.com/I/birthwithsol_1841_7043125
Vill ha en rosa, nej; turkos, nej; cerice, nej vänta: rosa...eller turkos..... Ahhhhh...blir galen. Vik hädan :twisted: -djävulen....
Senast redigerad av exiteme den sön maj 01, 2005 22:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tiz
Men jisses!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Hjälp jag blir ruinerad!!! Jenny, snälla ta inte hem dem :P
Användarens profilbild
Av Ester
Åh nu blev jag Mexico-sjuk

längtar tillbaka.........
Användarens profilbild
Av Tiz
Tabby skrev:

Nä nu ger jag mig...
Ja, tack ;)
Användarens profilbild
Av exiteme
Tillbaka till huvudfrågan: Om man inte vill ha Ella Roo eller Amazonas, vad kan man då ha för vävd sjal som är sval?
Vill ha någon som finns att få tag på i Sverige...
Användarens profilbild
Av Tiz
Det är nog bara Rebozon kvar då. Det är väl de tunnaste vävda: Ella Roo, Antiqua och Rebozo.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Elin skrev:Men finns det ingen som har haft stork eller liknande på sommaren och varit nöjd?
Jag räknar stenhårt att det ska funka med stork eller ERGO nu i sommar.

Har förköpt mig på sjalar igen nu....inga mer pengar till sommarsjal...
Tyvärr det blir snabbt för varmt. Eller egentligen beror det nog på knytning. Tova är ju född sommaren 2003 och X-omlsut i sensommarvärmen med en storkis är inget jag rekommenderar. Planerar dock att klara mig med en hoppis den här sommaren. Blir ingen Omsluten knytning då utan ryggsäck eller dubbelt-x.
Av Jennabus
Tiz skrev:Men jisses!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Hjälp jag blir ruinerad!!! Jenny, snälla ta inte hem dem :P
Haha, ledsen men jag håller på och scannar Mexico efter en vacker silkessjal..Får hem prover till försommaren, ska jag låta bli att lägga in en bild på den här kanske då? :lol: /Jenny
Användarens profilbild
Av Tabby
Nej för tusan...bild vill vi absolut ha Jennabus

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?