Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindan
Konstig fråga kanske men vad har man en bärpåse till och hur skiljer den sig från ex en ringsjal?

(Jag vill inte städa därför har det kommit så många inlägg nu på fm...)
Användarens profilbild
Av CeciliaH
En bärpåse har man till samma sak som en ringsjal. Den har inga ringar och man kan inte ställa in storleken eftersom att den är i hopsydd i båda ändarna. Var det någon som förstod den meningen? :oops:

/ C som inte heller vill städa :wink:
Användarens profilbild
Av Lindan
Det verkar ju ganska smidigt men vilka är för och nackdelarna gentemot ringsjalen. Ska jag välja en av dem eller ska man ha en av varje?
Användarens profilbild
Av AnKa
Välj en av varje!!

Bärpåsens stora fördel är att den är så otroligt snabb, bara att stoppa ner barnet, inga justeringar krävs.
Men är man flera personer av olika kroppstorlek som ska bära barnet är en ringsjal bättre, då den ju kan justeras så den passar bäraren.

Jag vill gärna att bärpåsen sitter riktigt tajt så jag kan inte ha min utanpå ytterkläderna, då har jag ringsjal istället.
Användarens profilbild
Av diddeldi
förutom de sakerna som anka skrev så tycker jag att det är svårare att få i barnet i en bärpåse, eftersom den är så tajt. när barnet väl är i tycker jag dock att det är lite bekvämare i en bärpåse, eftersom tyget sprids ut bättre över axeln.
Användarens profilbild
Av Zoi
Jag använder personligen mer min bärpåse än ringsjalen.(är lite partisk i frågan eftersom jag säljer bärpåsar!) :wink:
Tycker att det är lättare att använda och är skönare än en ringsjal. När man väl har tagit på sig den och barnet sitter så är det färdigt. Det är väldigt hög mysfaktor i en bärpåse, tycker jag.
Ska man ha barnet i vagga så är även det mycket lättare i bärpåse när man slipper ringarna. Min son brukar somna i min famn i vagga fortfarande och han är 14 månader. Just nu har vi en väldigt gnällig period där tänder och närhet spökar i hans kropp, så ser man mig hemma så har jag nästan hela dagen en bärpåse på mig, med eller utan barn i. :wink: Han vill upp och ner hela tiden så det är ingen ide att ta av sig bärpåsen.
Det viktiga med bärpåse är att man får rätt storlek för att den ska vara skön.
Du får gärna kika på vår hemsida och läsa mer om bärpåsar! :D
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Jag använder helst bärpåsen hemma för att jag tycker den är bekvämare. Enda gången ringsjalen är bättre är när jag ska till bilen (bor 3 trappor upp, utan hiss) och Lowe har ytterkläder på sig, då är det enklast att bära japanskt.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker bärpåsen är bekvämare. Den enda ringsjal jag nånsin kommit sams med är en hoppediiz-halva som jag provat. För övrigt gillar jag varken ringarna eller hur tyget ligger över axeln :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?