Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Petra
Tror det ska funka. Jag köpte för att gör aen men det blev till madrassövergrag istället. Men kvaliten är bra.
Av FiaLisa
Jag har sett deras tyger på olika mässor, men aldrig köpt något, men det kanske är dags nu. Hur är kvaliteten jämfört med Kalikås tyger? Kalikås tyger är ju fantastiska, men man blir ju tyvärr ruinerad bara genom att titta på dem.
Användarens profilbild
Av tinaw
kvaliten ska vara riktigt bra säger de som sytt (jag har bara klämt på tygprover än, och det verkar lovande).

Mini åsikt är att tyget visserligen är ganska dyrt/m med tanke på bredden, men den kvalitén lär man inte få tag på billigt utan snarare dyrare.

Barnkammaren Ottilia har fina trikåtyger också :loving:
Av Rutis
Buscilla skrev:
Rutis skrev:Jag köpte 23 meter på ett bräde från dem... :oops:
Vilken bidde det? Det finns ju såååååå mycket snyggt att det är omöjligt att bara välja ett tyg :shock:. Vad kostade ett bräde med 23 meter?
/Cecilia
Oj, det kostade typ 1700 (nu tror ni att jag är galen, å det är jag väl :oops: )

Jag köpte inte en sort, kanske 20 olika, randiga och enfärgade så man skulle kunna kombinera. Sen har jag sytt en liten mörkblå body med vit och mörkblå randig mudd och till den ett par randiga brallor med blå mudd. Och en grönblåvit randig pyjamas med blå mudd.

Åh, nu blev jag sugen på att gå hem och sy... Attans att man ska arbeta på dagarna! :wink:
Av Petra
Rutis skrev:Oj, det kostade typ 1700 (nu tror ni att jag är galen, å det är jag väl :oops: )
Jag köpte inte en sort, kanske 20 olika, randiga och enfärgade så man skulle kunna kombinera. Sen har jag sytt en liten mörkblå body med vit och mörkblå randig mudd och till den ett par randiga brallor med blå mudd. Och en grönblåvit randig pyjamas med blå mudd.
Så man kan blanda fritt det visste jag inte. Nu ska här beställas igen. :lol:
Användarens profilbild
Av Helen
Jag har en hel back med deras tyger här :oops: Hög kvalitet, gillar dem skarpt.

Jag tror det tyget blir för tjockt. Det är inte något tunnt trikåtyg precis så jag är rädd för att du kommer att bli för varm. Billig blir den inte heller.

Annars är det inte fel att göra en egen trikåsjal ( det ska jag ju inte säga som säljer sånna, förstås) :wink:
Av belinda
Vad ligger tygbredden på egentligen? hittar ingen info om det på hemsidan.
Av Rutis
Så man kan blanda fritt det visste jag inte. Nu ska här beställas igen. :lol:
Ja, bara man köper minst en halvmeter av varje färg. När de står på marknader och mässor brukar de ha mindre bitar än så också.
Senast redigerad av Rutis den tor apr 27, 2006 09:44, redigerad totalt 1 gånger.
Av Rutis
Helen skrev: Jag tror det tyget blir för tjockt. Det är inte något tunnt trikåtyg precis så jag är rädd för att du kommer att bli för varm. Billig blir den inte heller.
Näe, det är ju inte så tunt. Och visst så himlans billigt blir det ju inte, nu har jag iofs bara sett trikåsjalar för 700 kr å så, kanske finns billigare. Men syr man en själv kan man ju alltid sy om den till något annat när man inte vill bära i trikåsjal längre. Jahåhå jaja, mycket att tänka på blire... :roll:
Användarens profilbild
Av tinaw
belinda skrev:Vad ligger tygbredden på egentligen? hittar ingen info om det på hemsidan.
90 cm bredd.
Av belinda
Är nyfiken på om det blivit någon sjal ännu :wink:
Fick precis hem ett kuvert med tygprover från e-slöjd som jag alldeles glömt bort att jag beställt! Hurra vad fina tyger :love:
Skit också att jag inte behöver någon trikåsjal, :angry: jag blir jättesugen på att köpa hem en bunt och sy en typ härligt brun eller varför inte en randig :lol:
men alltså de verkar inte alls vara så tjock kvalitet tycker jag som ni skrev ovan? Jämförde lite snabbt med min Moby Wrap och den är ju klart tjockare. tycker det verkar va ett jättebra tyg att sy av, men så är jag ingen trikåsjalexpert direkt så jag kan ju ha fel!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?