Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vovvemor
Nu har Daga berättat för sin mamma att hon absolut vill ha ett par små skor. :lol: Hon kryper runt och reser sig mot allt och behöver något som ger lite bättre grepp, som inte åker av och som är sådär väldigt söta, såklart.

Halksockor är inte att tänka på, eftersom de bara åker av - finns inte en sort strumpor som hon lyckats behålla på mer än ett par minuter... Dessutom är det ju snyggare med skor... :wink:

Tyvärr har hon ärvt sin mors långa, mycket smala fötter samt har smala ben - vilken sort tror ni skulle passa henne bäst?

(Har lite problem med att välja storlek också eftersom hon har ganska stora fötter - sju månader gammal med 11 cm fossing.)
Användarens profilbild
Av Tabby
Tinyzone var väldigt mycket för breda för vår tjej med långa smala fötter.

Har dock läst att Inch-Blue ska vara bra för smala fötter.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Åh, tusen tusen tack!
Hmmm, lite olika bud :wink: ... Men InchBlue eller Tinyzone alltså... Någon som har koll på babykind-skorna förresten? Eller andra förslag?
Användarens profilbild
Av Tabby
De som jag provat och vad hyffsade var pololo på lillan. Be Louise välja ut ett par som är smala. Det gjorde jag nämligen för de först paret jag fick var ena tossan bredare än den andra.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Tabby skrev:De som jag provat och vad hyffsade var pololo på lillan. Be Louise välja ut ett par som är smala. Det gjorde jag nämligen för de först paret jag fick var ena tossan bredare än den andra.
Tack tack, det ska jag kolla upp!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?