Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Säger bara:
Gå in på Didys hemsida - klicka på förstoringsglaset och SÖK "nils" - he, he- massor med ryggsäckar, byxor, kuddar m.m i Didytyger.
Bild
Användarens profilbild
Av Ally
Blev ju då sugen på att köpa Lisa på metervara och sy ringsjal! :)
Användarens profilbild
Av mojsan
Tack så mycket!!! Du orsakade just en härdsmälta i mitt inte-köpa-just-nu-centra i hjärnan! Jag som bara suktar efter en lisa-sjal, VAD HAR DU GJORT!!! *suck* och så utvidgas mina drömmar....
Användarens profilbild
Av Anso
NÄÄÄ, missade jag det där med metervara - var hittade ni det/vad heter det på tyska??

JÄPP, härdsmälta är rätta ordet!!!!!! :D
Användarens profilbild
Av Ester
Anso - gå in under SHOP istället så får du upp ALLA varor i ALLA tyger :wink:

Men metervaran verkar vara vävd på något annat sätt än sjalarna
Användarens profilbild
Av Anso
Elin skrev:Anso - gå in under SHOP istället så får du upp ALLA varor i ALLA tyger :wink:

Men metervaran verkar vara vävd på något annat sätt än sjalarna
Tackar!!
Ja, jag såg att den inte var tänkt som bärsjalstyg. Hm, vore ju skoj att klämma på tyget - LISA - på 160 cm bredd vore ju perfekt till ringsjal om tyget nu håller.
Användarens profilbild
Av Anso
Här har de lagt in en närbild på tyget på metervara.
Bild
Användarens profilbild
Av Ally
Mojsan skrev;
[/quote]Jag som bara suktar efter en lisa-sjal, VAD HAR DU GJORT!!! *suck* och så utvidgas mina drömmar....

Har lite kasst med deg nu, men annars kan vi ju beställa ihop? :D
Användarens profilbild
Av mojsan
...jag kan mycket väl tänka mig metervara för ringsjal, vad kan det gå åt, allra högst två meter?
Användarens profilbild
Av Kristina
mojsan skrev:...jag kan mycket väl tänka mig metervara för ringsjal, vad kan det gå åt, allra högst två meter?
2 meter tyg använder vi till våra sjalar, det blir lagom, men tänk på krympmånen. Krymper tyget 10% och du köper 2 meter blir det ju bara 1.80 efter tvätt vilket kan vara på gränsen till för kort.
Användarens profilbild
Av mojsan
...Kristina. Hmm... Det står uttryckligen att det inte är tyg för bärsjal, men jag tycker att det borde funka för ringsjal? 19 euro metern... Vad säger du Ally? 2-2,5 m? Nån annan som vet hur kvaliteten på tyget är?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?