Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mafalda
Jag behöver en vävd långsjal NU!!!! (Den lånade mobyn börjar kännas lite sladdrig.)

Behöver tips. Har inte blivit så mycket klokare av att kolla runt på sjalbarn, snarare tvärtom (hade bestämt mig för en stork). Skulle på sjalträff idag, men blev förstås förkyld :( Nu har jag snöat in på wellen silver, men är den bra? Och är den värd pengarna?

Är en gås bättre nu till sommaren?

Varför ska jag köpa en wellen silver? Varför inte?
Av FiaLisa
Jag har en Wellen Aqua som jag köpte begagnad. Den är bäst! :love: Den är superbekväm, mjuk och dessutom snygg i färgen. Jag var jättesugen på en Wellen Silver, men så dök Aquan upp och då haffade jag den.
Av FiaLisa
Frida med Mea skrev:för de är underbara :love: , har en julian :heart: .
Vilken tur jag har för jag väntar på en Julian. :)
Användarens profilbild
Av April
Nja, jag har bara känt på en Wellen Silver och jag tyckte den var hård/sträv... men så kanske inte alla är?

Kram
Användarens profilbild
Av mica
Den Silver jag testade (Normedoos) gillade jag skarpt. Den var luftig och fin och kändes som en perfekt sommarsjal.
Synd jag inte gillar mönstret, suck.
Användarens profilbild
Av mafalda
vad är Normedoos?
Användarens profilbild
Av Anso
mafalda skrev:vad är Normedoos?
Norkmedoos eller något liknande ska det nog vara och det är ett "nick" som en av sjalmammorna här inne på Sjalbarn.se använder sig av. :wink:
Senast redigerad av Anso den mån apr 24, 2006 20:09, redigerad totalt 1 gånger.
Av FiaLisa
Oj oj. Det var mycket negativt om Wellen här. Jag älskar min Wellen Aqua och jag funderade t.o.m. på att köpa en Wellen Granat också, men med tanke på alla åsikter här kanske jag ska låta bli. :hmm:

Aquan jag har är gammal och det är kanske därför den är mjuk.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Nej men vad säger ni?! Jag som är så sugen på en Wellen Granat...

Men nu när alla verkar tycka så illa om dom så kanske ngn vill sälja en granat till mig? :roll: :floet2: ;)
Eftersom dom är så dåliga menar jag... :D
Användarens profilbild
Av Helena
Men vad är det som gör Wellen annorlunda från de andra jaquardvävda? Den är väl också jaquardvävd och man tycker ju att den borde likna de andra sjalarna med samma vävsätt. :?:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag säljer ju dem så jag har klämt på några stycken :wink: . de är glesare vävda än de andra didymos-sjalarna, vilket gör att de är svalare. i början är de sträva, men de blir mjukare med användning. de olika vågorna är i olika tät väv och olika nyanser. jag tycker att den avlastar väldigt bra.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag kan väl inte säga så mycket eftersom min Wellen granat är min första vävda sjal, men jag tokgillar den o köpte den för att jag helt enkelt vart förälskad i färgen o mönstret. Den är inte mjukast av alla sjalar jag klämt o känt på med den är jättemysig.

Man köper det man gillar o det man inte gillar kan man lätt sälja vidare om det skulle var så, för vi är många som suktar efter sjalar här! :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:Men vad är det som gör Wellen annorlunda från de andra jaquardvävda? Den är väl också jaquardvävd och man tycker ju att den borde likna de andra sjalarna med samma vävsätt. :?:
den är vävd på ett helt annat sätt än de med romber/ellipser/nino osv. egentligen borde de ses som en egen kategori av sjalar precis som indio, för de är ganska annorlunda i strukturen.
Användarens profilbild
Av Helena
diddeldi skrev:
Helena skrev:Men vad är det som gör Wellen annorlunda från de andra jaquardvävda? Den är väl också jaquardvävd och man tycker ju att den borde likna de andra sjalarna med samma vävsätt. :?:
den är vävd på ett helt annat sätt än de med romber/ellipser/nino osv. egentligen borde de ses som en egen kategori av sjalar precis som indio, för de är ganska annorlunda i strukturen.
Jaså, det visste jag inte. Tycker inte att Didymos har så mycket information om detta på sin hemsida, eller så har jag missat det.
Användarens profilbild
Av mica
Anso skrev:
mafalda skrev:vad är Normedoos?
Norkmedoos eller något liknande ska det nog vara och det är ett "nick" som en av sjalmammorna här inne på Sjalbarn.se använder sig av. :wink:
Ja precis. Ursäkta förvirringen. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?