Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Att randiga didysar är lite tjockare än jaquardvävda har jag fattat, men är de randiga sinsemellan olika tunna och mjuka?

funderar lite på antingen lars eller lisa, är de typ likvärdiga? har fått för mej att lisa och till brukar nämnas som lite tjockare och lars och björn som tunnare? :hmm:
Användarens profilbild
Av Hella
Jag har haft en lars och en till. Lars var mjuk och jättemysig medan till var hård och på gränsen till stel. Han blev slaktad och är numera skitig ringsjal. Så länge man låter bli att tvätta honom är han också mjuk och snäll...

Så har jag haft en katja också, och hon var något mellanting men blev bättre och bättre för varje tvätt. Iris är förvånansvärt mjuk för att vara randig didy tycker jag. Så ska jag rangordna mina randiga didysar efter mjukhet ser listan ut såhär.

1. Lars
2. Iris
3. Katja
4. Till
Användarens profilbild
Av Eld77
Min Lisa är jättegosig (välanvänd) och inte särskilt tjock, men Bigfoots Lars som jag fick prova förut var ännu mjukare, trots att den var mycket nyare. De var ungefär lika tjocka, tycker jag.

Min nya (jaquardvävda) ellips är tunnare men fortfarande lite hårdare.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har haft både en LISA och LARS (utlånad för tillfället) och LARS var som sagt riktigt mjuk ifrån början medan LISA var klart kärvare men med tvätt, mangling och användning så mjuknar nog även LISA ska du se. :wink: Tjockleken är nog likvärdig men det är just själva ytan som är till LASSES fördel.
Av belinda
extraordinära förklaringar! tack så mycket ggjorde mitt val lite enklare tror jag... :D
Användarens profilbild
Av Helena
Kände på en Lisa i helgen, den var verkligen mjuk. :lol: Så jag tror att med lite användning blir Lisan väldigt skön.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?