[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
Vilken vikning skönast? - Sida 2 - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken vikning tycker du är bäst?

Användarens profilbild
Av Toyya
Har bara erfarenhet av Ringo och min egen bärabarn utan vikning. Min fult hemmasydda är klart skönare! :)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
diddeldi skrev: :lol: du tror väl knappast hon har kvar den? :wink: :lol:
Tänk för att jag har det :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sannasmamma skrev:
diddeldi skrev: :lol: du tror väl knappast hon har kvar den? :wink: :lol:
Tänk för att jag har det :wink:
:shock:
Användarens profilbild
Av AnKa
Nu har jag inte superkoll på sannas vikning men om den är som Ringovikningen så vet jag ju vad det är.

Jag tycker nog att en vikning som Ansos är allra skönast faktiskt. Fast Ringovikningen är lättsydd och blir ju också riktigt bekväm så jag syr numera mest den vikningen.
Användarens profilbild
Av Nova
Sannasvikning/Ringovikning tycker jag är (väääldigt lika och) sköna.
Ingen vikning alls är också skön, kan dock bli lite bred över axeln i vissa tyger.

Den "nya" vikningen såg spännande ut!
Måste testas...
Användarens profilbild
Av Linnea
jag har inte hunnit plöja igenom alla ännu...... men snart så :twisted:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Finns det någon beskrivning på de olika vikningarna någonstans? Jag blir helt snurrig! :hellu: :whut: :lol:

Sannas, Sannasmammas, Ansos, Ringos, dolda sömmar, Åsas variant, Halvbreddsvikning... :shock:

:hmm: Jag har väldigt mycket att lära! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av marlene
sagogrynet skrev:Finns det någon beskrivning på de olika vikningarna någonstans? Jag blir helt snurrig! :hellu: :whut: :lol:

Sannas, Sannasmammas, Ansos, Ringos, dolda sömmar, Åsas variant, Halvbreddsvikning... :shock:

:hmm: Jag har väldigt mycket att lära! :mrgreen:
under "sy själv" på www.sjalbarn.se finns det väl
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Frida med Mea skrev: På första sidan och under gör det själv elelr vad den kan heta finns sannas och ansos, utan vikning så trär man bara igenom ringarna och syr så att helabredden är i ringarna.

Sannasmamma heter Åsa så det är samma vikning :wink: och den finns på första sidan av den här tråden.

dolda sömmar kan det vara på sannasvikning, titta på första sidan så förstår du
Aha! Tack! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?