[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1092: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Undefined array key 0
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1099: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 196845
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vilken vikning skönast? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken vikning tycker du är bäst?

Användarens profilbild
Av Anso
Jag röstar på "Annat" och tycker något åt Ringohållet i vikningen passar mig bra. "Anso" vikningen blir rätt bred så den passar kanske inte så bra till smala axlar.
Användarens profilbild
Av naimiez
Sannas är mycket likt Ringo.....Röstar på den för den har jag gjort :-)
Användarens profilbild
Av mian
Jag röstade på ingen, för jag vill gärna kunna bre ut tyget oavsett var ringarna hamnar i höjdled.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har en egen variant som är skön men nu när jag bär en så stor bäbis så tycker jag att det avlastar bäst att vika till mitten från båda sidorna så tyget blir dubbelt. Ingen vikning är rätt bekvämt men fult (mindre fint :wink: )
Användarens profilbild
Av Mia
Ringovikningen
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Så här ser det ut med halvbreddsvikning, jag hade ingen bättre bild tyvärr
Bild
Användarens profilbild
Av naimiez
Sannasmamma skrev:Så här ser det ut med halvbreddsvikning, jag hade ingen bättre bild tyvärr
Bild
Åhhhh :shock: vad snygg!!! Säg till om du skall sälja! :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Annat bidde det här. Jag röstar för ringovikning, mest för att det är den enda vikningen jag själv har sytt.

/Cecilia
Användarens profilbild
Av marlene
Sannasmamma skrev:Jag har en egen variant som är skön men nu när jag bär en så stor bäbis så tycker jag att det avlastar bäst att vika till mitten från båda sidorna så tyget blir dubbelt.
det tycker jag också är bäst till det mesta jag har provat då kan man bre ut mycket och få bättre avlastning. Dock så har jag ingen vikning på min bära barn och det är min bästa ringsjal, den avlastar helt klart bäst. Men när jag har provat samma vikning till andra tyg så blir det så bylsigt och funkar inte alls lika bra.
Användarens profilbild
Av Anso
Frida med Mea skrev:
Anso skrev:Jag röstar på "Annat" och tycker något åt Ringohållet i vikningen passar mig bra. "Anso" vikningen blir rätt bred så den passar kanske inte så bra till smala axlar.
Men blir det bra även med sjaltyg :?:
JAPP! Sydde en av en Hoppis London och den blev kanonbra!
Användarens profilbild
Av Panakeia
sannas vikning är samma som ringo, i princip ju...
jaja...
Jag röstade på sannas, tycker personligen att ingen viknig är bäst, men jag tror inte det blir kanon med så tjockt tyg, därför röstar jag på sannas....
Men, detklart, Åsas variant verkar ju vara en typ av vikning som passar mig!
Ett problem med ingenvikning-vikningen det är ju att den går der på armen då, vilket ger begränsad röresefrihet, så här har ni alla som bara har en ringsjal en UNDERBAR anledning till att skaffa fler, måst ju har EN I VARJE VIKNING! :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker ansos vikning eller ringovikningen. ingen vikning är också rätt bra. sannas vikning gillar jag inte alls, särskilt inte om man gör dold söm. jag har det på min eld-ringsjal och måste sy om den nån gång för jag använder den aldrig eftersom den inte ligger bra på axeln.
naimiez skrev:
Sannasmamma skrev:Så här ser det ut med halvbreddsvikning, jag hade ingen bättre bild tyvärr
[/img]
Åhhhh :shock: vad snygg!!! Säg till om du skall sälja! :wink:
:lol: du tror väl knappast hon har kvar den? :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av solängel
Jag sydde min easy sol med ringovikning, blev super!
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker den är snygg men inge skön. Jag gillar ingen vikning alls bäst.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?