Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är helt insnöad på Mei Tais nu och är inge vidare på att sy så jag har kikat på Babyhawk o blivit kär. :D

Men nu till frågan, när behöver man en XT? Hittar inte så mycket info om det. Hur lång ska krabaten vara innan en XT passar bättre? Läste att man kan vika ner XT:n vid midjebältet o på så vis göra den kortare, funkar det bra eller ser det tokigt ut? Många frågor... :D
Användarens profilbild
Av Anso
Det går utmärkt att vika ner ett varv för att passa ett mindre barn. Babyhawks XT är inte så väldigt hög i alla fall.
Användarens profilbild
Av Isanna
Om det går bra att vika ner så kanske det är lika bra att satsa på en XT på en gång så?
Användarens profilbild
Av Anso
Isanna skrev:Om det går bra att vika ner så kanske det är lika bra att satsa på en XT på en gång så?
Ja, det tycker jag och i alla fall om det är en Babyhawk så räcker den längre längdmässigt. FIIIIINA mönster har de också....... :wink:
Användarens profilbild
Av emmahawk
jag tycker dessutom att XT'n är en fördel när man har små-bebisar, eftersom de då stagas upp mysigt i nacken. Skall försöka ta en bild med Elis 3 månader i och visa. (fast jag är hel-loppig på att synka barn-bärande med fotografier så ibland tar det en hisklans tid! :lol: )
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tycker tvärtom att det blir alldeles för högt och mycket tyg. Men mina barn har aldrig gillat att sitta inneslutna lixom.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?