Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här samlar vi artiklar om "att bära" och om www.sjalbarn.se

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gabnus
Karln i huset prenumererar på skvallertidningen Hänt Bild ( jag lusläser den väl minst lika mycket :lol: ) och idag kom det nya numret.

Sista artikeln handlar om Malin Persson, hon som är programledare i svenska Top Model. Det har ju varit uppe i en tråd innan att hon bar i en ringsjal i ett program, och nu var det en jättefin och mýsig bild på henne och hennes lille Tiago som sover sött i ringisen :heart:

Ringarna hade väl kunnat varit lite högre upp och sjalen lite mer utsridd över axeln ;-) Men vad ROLIGT att se en sjal i en skvallerblaska! Jag blev faktiskt lite överrumplat :vågen:
Senast redigerad av Gabnus den ons apr 19, 2006 20:18, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Gabnus
Ååå vad smart! Det har jag inte tänkt på :D

AJL BI BAK
Användarens profilbild
Av Gabnus
Bild

Det blev inte den bästa bilden, men ringisen och bäbben syns iaf :D
Användarens profilbild
Av Linnea
en bära-barn ringis väl :roll:
Användarens profilbild
Av Kotten
Det såg himla gosigt ut, men man skulle vilja gå fram och dra lite i sjalen. Hoppas någon tipsar henne så det blir skönare för henne att bära.

Jag vet inte vem tjejen är, men hon såg ju söt och trevlig ut. En klassisk sjalare... 8)
Användarens profilbild
Av Gabnus
Bissa skrev:Oj, det var ju en stor bild :D
Jaaa det var ju det. Gick ju inte att missa precis :vågen: Hoppas att den får ligga länge hos många frisörer :lol:
Av SandvikenMamma
Ajajaj, det där såg ut att göra superont för hon som bar! :hmm: Jag vill också dit och ändra sjalen lite, så den sitter bättre ;-)
Användarens profilbild
Av mica
Men vad gosigt liten har det.
Användarens profilbild
Av Zoi
Jag såg ett avsnitt på top modell, där hon bar i ringis.
Kul att det kommer bland kändisarna! Bra reklam! :D
Användarens profilbild
Av Nova
Toppenbra med lite sjalreklam! 8)
Användarens profilbild
Av Panakeia
så gossig bild, jättebra reklam(för bära barn sjalen....) för oss sjalare!!

tack!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?